• Echt waar. Ik neem gewoon geen genoegen meer met een story waar ik 148 abo's voor heb. Het komt enkel en alleen doordat een andere story 400 abo's heb gehad, dan is 148 gewoon zo weinig. En voordat iedereen gaat zeggen wees blij blablabla ik ben er ook blij mee, maar vergeleken met mijn andere story is het gewoon weinig.

    Wie heeft dat nou ook?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik had altijd maar 20 abo's ofzo, maar dat boeit me echt niet. Ik schrijf voor mezelf, niet voor anderen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Had ik er maar 148...


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben tevreden met mijn 97 abo's ^^


    Life is hard and then we die

    Ruocco schreef:
    Ik had altijd maar 20 abo's ofzo, maar dat boeit me echt niet. Ik schrijf voor mezelf, niet voor anderen.


    ars moriendi

    Ruocco schreef:
    Ik had altijd maar 20 abo's ofzo, maar dat boeit me echt niet. Ik schrijf voor mezelf, niet voor anderen.

    Lieve meid.
    Ik heb er negen.
    I would die to be you.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik had een story met 85 abo's en nu heb ik er maar 27. Toch, als ik kijk naar het verschillende genre van mijn verhalen, kan ik het begrijpen en vind ik 27 toch erg goed.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ruocco schreef:
    Ik had altijd maar 20 abo's ofzo, maar dat boeit me echt niet. Ik schrijf voor mezelf, niet voor anderen.

    Ik schrijf ook voor mezelf maar dat laat ik niemand lezen, hier schrijf ik voor anderen dus wil ik ook dat het in de 'smaak' valt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dude, mijn hoogste aantal abo's is 15. Nee dus, ik heb dat niet :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn stories hadden altijd maar 20 abo's, waar ik ook erg blij mee was. En al zeker met de story waar ik met meerdere aanschreef die 55 abo's had.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik denk zelfs dat ik er maar 1 of 2 heb, ik wou dat ik jou was...

    Ik kan dat me goed voorstellen. Ik heb maar 1 story met 3 abbo's, maar ik heb het vaak met cijfers op school. xD
    Het is toch een soort maatstaaf voor velen en dan kan je het gevoel krijgen dat je beter kan dan dat je nu doet. Mijn advies: vergelijk je niet met je oude story met 400 abbo's, maar met stories zoals die van mij met een klein aantal abbo's, dan haal je je eerder omhoog dan omlaag. (A)

    PS, hoe krijg je het ooit voor elkaar om 400 abbo's te krijgen? O.o


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    Ik kan dat me goed voorstellen. Ik heb maar 1 story met 3 abbo's, maar ik heb het vaak met cijfers op school. xD
    Het is toch een soort maatstaaf voor velen en dan kan je het gevoel krijgen dat je beter kan dan dat je nu doet. Mijn advies: vergelijk je niet met je oude story met 400 abbo's, maar met stories zoals die van mij met een klein aantal abbo's, dan haal je je eerder omhoog dan omlaag. (A)

    PS, hoe krijg je het ooit voor elkaar om 400 abbo's te krijgen? O.o

    Ik heb geen idee.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb dat gehad.

    Toen ik net begon met schrijven toen vond ik eerst 30 abo's veel, toen 50, 70, 100, 130 en ga zo maar door. Ik had een story waarop ik 250 abo's op had. Telkens wilde ik een betere story maken, dus ik wilde meer abo's. En als ik best wel weinig abo's had, bijvoorbeeld 70 -vond ik zelf te weinig- had ik de story alweer verwijderd. Ik vond dit best wel stom worden, want ik begon alleen maar voor de abo's te schrijven. Ik had dus al mijn storys verwijderd en 1 week er na was ik opnieuw begonnen. Eerst had ik nog een story, maar vele zeiden dat ze mijn andere story misten. Die heb ik dus ook weer verwijderd. Nu ben ik dus van plan om voortaan elke story die ik maak uit te schrijven! no matter hoeveel abo's ik heb. Met mijn nieuwste story heb ik nog geen elke hoofdstuk geschreven met het gevoel dat het moet, ik schrijf nu met plezier dit heb ik een langere tijd niet gedaan.


    <3