• Mijn story wordt weer niet gelezen omdat hij met onbekende personen is (no_chears)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    RINGDINGDONG schreef:
    Zet gewoon 16+ voor je verhaal en je hebt 1000 lezers extra :Y)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    De mijne ook niet, troost je.


    Has no one told you she's not breathing?

    Zie het als een uitdaging. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Zie het als een uitdaging. (cat)

    HAHA, eigenlijk moet ik gewoon zeggen. 'Ik blijf schrijven, omdat ik het graag doe.' jaja, of ik bekijk het inderdaad als een uitdaging..


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Stuur je verhaal maar naar m'n gastenboek, geld trouwens voor al die anderen ook, dan zal ik er eens naar kijken (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    it's not true.
    ik heb ook story met onbekende personen en mijnes word wél gelezen.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Sorry. Ik heb even gekeken, maar ik vind het niet erg boeiend geschreven ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Alsof alle Twilight stories en zo wel gelezen worden. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    je hebt toch 3 mensen die het lezen? Of jij moet het zijn met 3 verschillende accounts? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PUKKELxDING schreef:
    You can't control the human thoughts ^^


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Stubby schreef:
    Welke story ik hou van stoyr's met onbekende personen

    BlueElephant schreef:
    De mijne ook niet, troost je.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dumbledore schreef:
    je hebt toch 3 mensen die het lezen? Of jij moet het zijn met 3 verschillende accounts? (krul)

    -plat-


    -

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Ik ben gestopt met mijn stories in de spotlight te zetten. Ik ben nu bezig aan een verhaal met Avenged Sevenfold, niet over, dus als het ware zijn het onbekende personen voor iemand die ze niet kennen. Maar het wordt niet gelezen. Omdat er geen seks in voor komt, denk ik. .-.
    zo best kunnen. Ik vind dat toch niet zo wow hier. In echte boeken stoor ik me daar niet echt aan, maar hier boeit het me eigenlijk niet. Ik lees hier nog het liefst verhaaltjes die over niemand speciaals gaan. Het mag altijd over iemand bekends gaan, maar dan mag zijn bekendheid geen rol spelen in het verhaal. Je mag altijd naar zijn carriere verwijzen, maar dat moet een bijzaak zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)zo best kunnen. Ik vind dat toch niet zo wow hier. In echte boeken stoor ik me daar niet echt aan, maar hier boeit het me eigenlijk niet. Ik lees hier nog het liefst verhaaltjes die over niemand speciaals gaan. Het mag altijd over iemand bekends gaan, maar dan mag zijn bekendheid geen rol spelen in het verhaal. Je mag altijd naar zijn carriere verwijzen, maar dat moet een bijzaak zijn.

    Dan gaat het niet echt over die bekende persoon? Of bedoel je dat de persoon onbekend is in dat verhaal?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.