• pfff eigenlijk moet ik een heleboel vertellen hierover.

    voor wie mijn vorige topic nog herinnert: ik heb het ondertussen uitgemaakt met mijn vriend omdat het echt niet meer ging tussen ons.
    met mijn vriend L weet ik het echt niet meer.

    ik ben nog niet halsoverkop verliefd op hem ofzo maar ik voel het wel komen, als je begrijpt wat ik bedoel. maar ik heb echt geen flauw idee of hij ook iets voelt voor mij. we smsen super veel (hij woont vrij ver weg dus afspreken is niet zo gemakkelijk) en meestal is dat echt leuk en is hij lief en grappig enzo maar soms komt hij ook heel ongeinteresseerd over.

    een paar voorbeelden van beide gevallen:

    - gistere was mijn neefje er en hij kroop altijd verlegen weg als ik in de buurt kwam. ik vond dat best wel erg dus ik smste dat naar L. hij antwoordde 'sommige jongens worden verlegen van mooie meisjes' dus ik zei van 'ja maar hij is anderhalf en mijn neefje' en toen zei L: 'mooi meisje is mooi meisje'. toen was ik dus blij :p

    - we sturen over het algemeen best vaak knuffels naar elkaar. bv als ik het nog moeilijk heb met mijn ex enzo kan ik dat aan hem vertellen en dan stuurt hij vaak 'hele dikke knuffel' en zo'n dingen

    - hij vertelt soms over een meisje dat verliefd op hem is (echt waar want ik heb de smsen gelezen) en hij zegt dat hij haar niet wilt, maar soms twijfel ik er aan omdat hij wel met haar blijft smsen en dan denk ik soms dat hij tegen iedereen zo praat als hij tegen mij doet...

    - hij heeft me iets verteld uit zijn verleden - ik ga er niet dieper op in, privé - dat echt wel belangrijk is en hij zegt dat hij het zelfs niet tegen zijn ouders verteld heeft. ik geloof hem wel en ik vind het heel aardig dat hij het tegen mij vertelt... maar soms twijfel ik toch een beetje of hij de waarheid spreekt

    - maar deze morgen dacht ik dat hij moest werken dus ik stuurde 'alles oké op je werk?' omdat hij zich er meestal doodverveeld. het duurde echt een paar uur en toen antwoordde hij super droog 'ik moet niet werken vandaag'. ik was best slechtgezind toen.

    - net op msn was ik dus nog steeds wat slechtgezind dus ik dacht hij moet maar tegen mij beginnen praten. nu dat deed hij en hij stuurde als eerste woord 'seks'. ik dacht echt van wtf dus ik stuurde 'aha'. ik werd er eigenlijk nog slechter gezind van maar toen stuurde hij: 'beste intro ooit :p' en weetje, da's gewoon zijn humor - en die van mij blijkbaar ook want ik lag wel plat toen - dus ik ben weer happy.

    nu heb ik twee vragen:
    1. wat denken jullie hierover? ziet hij ook iets in mij of speelt hij gewoon met mijn voeten?
    2. ik ga morgen naar hem toe, alleen, al kan het dat er ook nog een vriend van hem komt, omdat mijn vriendin niet meekan. is er een of andere manier hoe ik kan uitvinden of hij me leuk vindt zonder hem meteen te kussen ofzo? ^^

    haha, als je dit allemaal gelezen hebt, proficiat :p


    Fooled ya!

    hij begon ook net over zijn blokjes (op zijn buik) en hij weet dat ik dat sexy vind - oke, nu komt hij over als een of andere opscheppende bodybuilder ofzo, maar dat is hij echt totaal niet - ...


    Fooled ya!

    Jongens kunnen nogal bot en ongeïnteresseerd overkomen via msn en sms, ik heb ook wel eens gehad dat ik dacht dat mijn vriendje totaal niet geïnteresseerd was, maar daarvoor moet je iemand in het echt spreken. Mijn vriendje is namelijk een van de liefste personen die ik ken, en als meisjes zie je gewoon al gauw verkeerde dingen in andermans woorden die de ander helemaal niet zo bedoelt. Ga morgen gewoon naar hem toe en zie hoe hij tegen je doet (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.