• Hoe zit het nou met Hun groep? hebben ze al nieuwe leden en gaan ze nog liedjes maken? Weet iemand dat?

    want ik namelijk dat ze weer muziek maken ...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgens mij was het gewoon zo dat twee de groep verlieten, en dat Hayley enzo nog wel gewoon doorgingen. Maar weet het niet zeker hoor.

    bluelist schreef:
    Volgens mij was het gewoon zo dat twee de groep verlieten, en dat Hayley enzo nog wel gewoon doorgingen. Maar weet het niet zeker hoor.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    bluelist schreef:
    Volgens mij was het gewoon zo dat twee de groep verlieten, en dat Hayley enzo nog wel gewoon doorgingen. Maar weet het niet zeker hoor.


    Dat dacht ik ook, ja. (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik geloof dat ze plaatsvervangers hebben.
    Ze gaan in ieder geval deze week of volgende week de studio in voor nieuwe nummers

    ik weet dat ze plaatsvervangers hadden voor hun tour, maar voor de rest weet ik het niet ;$ ik hoop echt wel dat ze verder gaan


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik dacht dat ze gingen stoppen nu Josh en dinges wegzijn?
    Het zal alleszinds nooit meer hetzelfde zijn, want Josh schreef mee aan de teksten ...


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Ik dacht dat ze gingen stoppen nu Josh en dinges wegzijn?
    Het zal alleszinds nooit meer hetzelfde zijn, want Josh schreef mee aan de teksten ...

    Ze hebben nooit gezegd dat ze zouden stoppen, en ik denk dat je Zac bedoelt.
    Erg dat Paramore blijkbaar echt alleen maar om hayley draait ...

    BlueElephant schreef:
    Ik dacht dat ze gingen stoppen nu Josh en dinges wegzijn?
    Het zal alleszinds nooit meer hetzelfde zijn, want Josh schreef mee aan de teksten ...

    aaaw, hun teksten zijn juist zo leuk:(


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    ze hadden geloof ik een half jaartje terug nog een single?


    Believe in yourself, change the world.

    @ Fornicate: Josh schreef mee aan de teksten, hoor. Zijn naam staat enorm veel bij de teksten.
    En het zal nooit meer hetzelfde zijn, uit de blog is gebleken wat een bitch Hayley is dus...


    Has no one told you she's not breathing?

    ja, josh en zac zijn weg ofzo
    heb je hun nieuwe nummer al gehoort?
    in the morning heet iexd

    BlueElephant schreef:
    @ Fornicate: Josh schreef mee aan de teksten, hoor. Zijn naam staat enorm veel bij de teksten.
    En het zal nooit meer hetzelfde zijn, uit de blog is gebleken wat een bitch Hayley is dus...

    Ja dat weet ik, ik had het over 'dinges'

    Voor de tour hadden ze 2 vervangers. Op Twitter staan ze maar met 3 op de foto dus ik denk dat ze officieel met z'n drieën zijn en live gewoon 2 extra hebben.

    Verder niet veel nieuws...


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me