• Hee.
    Sinds het zo warm weer is heb ik overal op mijn huid (behalve in mijn gezicht) allemaal kleine rode vlekjes/bultjes gekregen en het jeukt ook best wel erg. Wat kan dat zijn? En wat moet ik er tegen doen. Ik kan dinsdag pas dokter bellen, dus weten jullie wat het kan zijn enz? En wat ik er het beste tegen kan doen? Ik vind het namelijk vet lelijk, en irritant.

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Zon allergie ofzo? Maar die klans is klein omdat je het niet op je gezicht hebt, tenzij je heel veel foundation draagt. Misschien aftersun ofzo der opsmeren?

    bluelist schreef:
    Zon allergie ofzo? Maar die klans is klein omdat je het niet op je gezicht hebt, tenzij je heel veel foundation draagt. Misschien aftersun ofzo der opsmeren?

    Zoveel foundation gebruik ik niet ;o
    Hmm, ja dat kan ik gaan proberen ;D


    Sometimes it's best not to care.

    Denk dat het van de zon komt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Zoveel foundation gebruik ik niet ;o
    Hmm, ja dat kan ik gaan proberen ;D

    Hahaha, oke! Succes in ieder geval, en anders gewoon wachten totdat je de dokter kan bellen.

    Stressbultjes. Heb ik ook, normaal op mijn bovenarmen, maar in de zomer word het iets meer ja.
    Je kunt er weinig aan doen, maar het helpt om er met anti-mee-eeters/puistjes creme mee overheen te gaan. Dat doet wonderen!

    Ik weet hoe verschrikkelijk het is. Ik heb het ook niet op mijn gezicht, maar nu begin ik het wel bij mijn hals te krijgen. Dat komt dus door de zon. Je moet het echt goed voeden, dat scheelt een hele hoop!


    We'd be forever young, think of it!

    Ohww okee :S ik heb dat soms op mijn voeten.. Nee dat is geen schimmel effectie, hmm misschien even naar de dokter gaan, ik heb er spul voor gehad en dat helpt heel goed..


    What is youre favo scary movie?

    Eczeem? xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Het kan ook zijn dat het uitslag is van zweet met dit warme weer...
    Je kan er niet veel aandoen als het dat is :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    BlueElephant schreef:
    Eczeem? xd

    Neee dat niet [:


    Sometimes it's best not to care.

    OffTheRecord schreef:
    Het kan ook zijn dat het uitslag is van zweet met dit warme weer...
    Je kan er niet veel aandoen als het dat is :)

    Hmm ik zweet niet echt veel eigenlijk ;o


    Sometimes it's best not to care.

    KP? Maar dan hoor je eigenlijk het hele jaar door bultjes te hebben.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ohh dat heb ik gehad op vakantie! het jeukte echt super erg en ik had het echt overal. ja behalve op mijn gezicht dan.
    maar bij mij is het na een tijdje weggetrokken. ik heb er wel 1 maand last van gehad.


    Believe in yourself, change the world.

    het is geen ecseem en ook niet door het zweet. en ik zal zeggen dat het geen stress bultjes zijn. het is de zon en de warmt ik heb het ook
    en net als bij jouw niet in me gezicht. ik heb het vooral last van als ik thuis ben in azie. maar in nederland krijg ik het de laaste tijd ook steets vaker. thuis neem ik vaak een duik dat helpt goed jeuk gaat weg. wat ook helpt is zalf tegen de jeuk dan blijf het ff weg maar voor de rest. ik denk zo vaak mogelijk in de schaduw te blijven. bij mgaat het lastig, waar ik woon is bijna geen schaduw. veel zalf en lekker in bad als het te gek wort en niet krabben. en zo veel mogelijk het onzien.

    veel succes.

    ps zeg je wel hier wat de dokter zei?

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 18:37 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik heb dat ook gehad. Ik weet niet meer hoe het heette.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik denk dat het wel zonallergie is. Iemand in mijn klas heeft dat ook, en zij heeft het alleen maar op haar onderarmen, niet op haar gezicht.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins