• jaja ik heb wéér is een probleem met een jongen, of eerlijk gezegt jongens.

    Ten eerste, kun je twee jongens te gelijkertijd leuk vinden?

    zo ja dan heb ik een probleem...

    Er zijn dus twee jongens... D en B.
    D. is 24 en B. is 22 en zelf ben ik 18.

    Met B. ga ik al een tijdje om op school. we hebben het altijd heel leuk en gezellig enzo. Stiekem koester ik vanaf het begin al gevoelens voor hem maar aan het begin dacht ik dat hij een vriendin had of me niet leuk zou vinden dus heb er nooit werk van gemaakt. Maar twee weken terug gaf hij dus toe dat hij mij al van het begin af aan al leuk vind en eigenlijk al verlieft op me is...dat gedoe met die vlinders en shit...en dan komt nu het probleem: Hij heeft een vriendin die zwanger is van hem. Zoals jullie al dachten, Ik schrok me dus dood toen hij het me vertelde. Hij begint er dus telkens over, wat we nu moeten doen. Ik vind het verschrikkelijk! tuurlijk die gevoelens zijn er maar ik zie telkens die zwangere vriendin voor me en ik ben de kwaaie pier als hier wat uit gaat komen, wat ik dus liever niet wil aangezien die vriendin...

    En dan hebben we D. Met hem ga ik nog niet zo lang om, Hem ken ik eigenlijk via een vriend die beiden op de HVA zitten. ik vind D. ook leuk, als dat mogelijk is. Maar het nadeel van D. is. Hij is een beetje een geld wolf. Ik ben vrij arm, en hij is dat ook geweest, maar nu maakt hij vrij veel geld en daardoor wilt hij ook steeds meer. En ik geef niks om geld. Geld heeft voor mij geen waarde en is niets meer dan een betaal middel dus ik vind het heel vervelend dat hij zo is.

    Ik heb dus geen flauw idee wat ik moet doen... het is verstandiger om voor D. te gaan. maar ik ben bang dat ik me rot ga voelen over het geld ding en B. is gewoon een hele..verrotte situatie...dus HELP :(


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Moet je er persé nu een kiezen dan? Ik zou alles nog een beetje afwachten, want dit is wel een erg lastige situatie (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Jeetje, meid, ik zou het echt niet weten :x Eerst de kat uit de boom kijken? Ga gewoon op je gevoel af? No idea...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou toch voor B kiezen, zo een D-dude - met dat geldgedoe - is niet echt fijn.

    Voor het probleem van B:
    Ga naar hem toe en zeg dat hij met die vriendin moet praten, of ze het niet erg zou vinden dat als hij haar zou verlaten. Maar dat doe je pas, wanneer je er echt zeker van bent dat hij JOU echt leuk vindt.
    En misschien heb je geluk, en heeft die vriendin opeens een andere vriend.
    Niet lullig bedoeld.


    I will be.

    Ik zou eigenlijk voor geen van beiden gaan? Die B moet zelf maar beslissen of hij zijn vriendin wilt verlaten en aan die D heb je denk ik niks. Er zullen vast nog anderen langskomen (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aguilera schreef:
    Ik zou toch voor B kiezen, zo een D-dude - met dat geldgedoe - is niet echt fijn.

    Voor het probleem van B:
    Ga naar hem toe en zeg dat hij met die vriendin moet praten, of ze het niet erg zou vinden dat als hij haar zou verlaten. Maar dat doe je pas, wanneer je er echt zeker van bent dat hij JOU echt leuk vindt.
    En misschien heb je geluk, en heeft die vriendin opeens een andere vriend.
    Niet lullig bedoeld.

    Wat zij zegt 8D


    None but ourselves can free our minds.