• Ik heb geen idee waar ik dit topic moet plaatsen, sorry als het verkeerd staat.

    Een tijd geleden gebruikte ik Movie Maker heel veel, maar nu al een paar maanden niet meer.
    Vandaag ben weer eens aan een filmpje begonnen, maar ik kan opeens geen .gif bestanden meer importeren in MM, terwijl dit eerst wel kon. Ik heb net bij ''help'' gekeken, en daar staat dat het moet kunnen. Toch verschijnt dit steeds als ik een gif bestand importeer:

    C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Bewegende TH stuff\zswpjk.gif kan niet worden geïmporteerd. Het geselecteerde bestand is ongeldig of beschadigd.

    Heeft iemand hier een oplossing voor?


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Start de computer opnieuw op?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Mijn broer heeft dat voor mij opgelost. Je moet een soort van programma downloaden dat je GIF bestanden omzet in WMV bestanden. Dat kan je gratis downloaden.
    Ik zou je de link geven waar je het programma kan downloaden, maar ik ben nu op vakantie en ik zou niet weten hoe dat programma noemt.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Mijn broer heeft dat voor mij opgelost. Je moet een soort van programma downloaden dat je GIF bestanden omzet in WMV bestanden. Dat kan je gratis downloaden.
    Ik zou je de link geven waar je het programma kan downloaden, maar ik ben nu op vakantie en ik zou niet weten hoe dat programma noemt.


    Heel erg bedankt! Nu weet ik tenminste waar ik naar moet zoeken. Ik ga meteen ff zoeken op google.

    Edit: Pff. Ik kan het maar niet vinden =(
    Weet iemand anders misschien hoe het heet?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 21:35 ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer