• Users tellen, de crew boemt. :Y)

Has no one told you she's not breathing?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

7, maar ik zou ook kunnen boemen als ik een undercover-crewlid zou zijn...

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

I've never told a lie, and that makes me a liar.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:

Maar je hebt nu twee keer geteld? Mag dat Ö : D

Wenn Ja,

11!

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

-facepalm- Je mag niet 2 keer achter elkaar tellen -.-
    Zoals ik het nu doe mag het wel

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:54 ]

DarkSavior schreef:
    -facepalm-

Je mag niet 2 keer achter elkaar tellen -.-
    Zoals ik het nu doe mag het wel

Fijn dat ik het nu weet. Ik tel gewoon voor twee, want Karel (de geest van mijn overleden konijn) is nu hier.

14!

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:55 ]

Take me to wonderland

15, Basecca telt niet goed

DarkSavior schreef:
    15, Basecca telt niet goed

Je wordt bedankt namens Karel. Hij wordt al zijn hele dood lang buitengesloten... Gewoon doorgaan mensen. Ik heb een nieuw huisdier, een steen. Willem.

17 :Y)