• We hadden een film gekeken en ik ging even de hond knuffelen omdat ik naar bed moest. Toen voelde ik opeens iets en toen keken we ernaar en het was iets heel geks. Een soort tepel(volgens mijn vader) met daaronder een grote harde schijf. We kwamen er als snel achter dat het een teek moest zijn dus we hebben die verwijderd met de tekentang, wat nog behoorlijk moeilijk was omdat de teek heel vast zat. We hebben het ontsmet, maar weg gaan toch naar de dierenarts omdat het dik is en er een soort grote harde schijf onderzit
    Ik hoop dat het niet erg is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn katten hebben ook vaak teken, is meestal niet erg.


    Your make-up is terrible

    Mijn kat had eens zo'n ding: hij was huuuuuge! Ik krijg de kriebels van die beesten :/ Ik moest dan ook met zekerheid weten dat 'ie dood was :'D Anders kon ik niet slapen met een gerust hart. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Onze kat heeft dat vaak, gewoon eruithalen en voila :p
    Onze hond heeft het nog maar 2 keer gehad ofzo en die gingen er ook goed uit..
    Je kan beter naar de apotheek zo'n ding hale (weet het woord niet meer )tege de teken, dat helpt toch..


    Stop wishing, Start doing..

    Onze hond heeft ook vaak teken.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    (no_chears) Ik vind dat altijd zo zielig ;____; ook al voelt dat beest er zelf waarschijnlijk echt 0,0 van. Maar.. het ziet er altijd zo eng uit enzo. *.*


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn hond had vroeger ook vaak teken. Het is helemaal niet erg, de dierenarts zal het gewoon verwijderen, en klaar.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Mijn hond heeft in de zomer iedere dag wel een teek, die halen we er dan gewoon uit en klaar. Hij is er niet slechter van geworden (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Heeft mijn kat ook wel eens. (:


    To infinity and beyond •