• Dus ik had samen met een vriendin van me N , plannen gemaakt om vandaag in de ochtend naar de boerderij te gaan. Dus toen ik eindelijk mocht , bleef blijkbaar T ook bij haar slapen.(Daarvoor had N mij gevraagd maar ik mocht niet.) Dus ik oké ja geen probleem gaan we toch gezellig met z'n 3'en. Dus ik had voor deze ochtend al mijn plannen aan de kant geschoven om me te kunnen. (naar de markt gaan met mijn ouder , naar mijn tante gaan , etc..) Dus toen ze normaal gezien om mij gingen komen , waren ze er niet. Dus ik die altijd overbezorgd is , belt. Dus je neemt ze op en vraag ik van ja gaan we dan ? zegt N zo van ; Nee want T heeft geen fiets en ... (versta ik de helft niet van) jarig. Dan legt ze af. Dus vraag ik via Sms of der pa thuis is. Zegt ze ja. Dus dan is mijn stellig als je echt wilt gaan ga je toch vragen of je pa ons niet kan voeren hé. En als er iemand jarig is van je broers of zussen of familie weet je dat toch op voorhand en niet op de dag zelf! Ik heb dus een boos mailtje gestuurd en zit nu te blijten voor 100 mensen. Ik vind mezelf nu zo dom , want ik denk dat ik over reageer. Maar ik ben het gewoon beu dat telkens elke keer als ik met N iets afspreek om te doen ze dat met iemand anders doet of dat door iemand anders door de war wordt gegooid. Btw ; kon ze dat gisteren al niet zeggen dat T geen fiets heeft want T is daar al van gister dus ....Ik begin gewoon te denken dat ik niks waard ben en daardoor bijna iedereen zijn plannen annuleert met mij of als 2de keus gebruikt. En 'omg'! Daarnet zo'n 2 minuten geleden stuurt N opeens van ja wil je vandemiddag komen ? Maar niet tegen T zeggen want T wil alleen met mij zonder iemand anders erbij. Wel ik ga maar niet om daar te blijven maar om mijn gedacht te zeggen!
    Sorry voor , alweer, dit zeiktopic..Wat vinden jullie dat ik moet doen of wat zouden jullie doen? En vinden jullie dat ik overreageer?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik snap je punt, ik heb daar ook een hekel aan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik denk dat als je vanmiddag kwaad gaat doen je daar echt niets mee bereikt. Ga gewoon lol maken, zoals de bedoeling was. en als ze jou vraagt ipv die T dan wil ze jou dus juist wel :)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    Ik denk dat als je vanmiddag kwaad gaat doen je daar echt niets mee bereikt. Ga gewoon lol maken, zoals de bedoeling was. en als ze jou vraagt ipv die T dan wil ze jou dus juist wel :)

    Maar dan kan ik geen lol maken , want dan gaat N waarschijnlijk zeggen tegen T dat ze niet wist dat ik kwam en gaat T mij zo snel mogelijk weg willen enzoo....Maar inderdaad me daar kwaad gaan maken is misschien niet de beste optie.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Dushiix schreef:
    (...)
    Maar dan kan ik geen lol maken , want dan gaat N waarschijnlijk zeggen tegen T dat ze niet wist dat ik kwam en gaat T mij zo snel mogelijk weg willen enzoo....Maar inderdaad me daar kwaad gaan maken is misschien niet de beste optie.

    als N echt je vriendin is, dan laat ze je niet wegpesten door T.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Dat is zegmaar.. best.. lullig ;s


    To infinity and beyond •

    Er is geen enkele reden om jezelf te haten, er zijn nog anderen die je heel graag zien.
    T wil graag de aandacht voor zichzelf hebben maar uiteindelijk ben jij een betere vriendin voor N dan T.
    Je zult wel zien alles komt goed.

    LoveDr schreef:
    Er is geen enkele reden om jezelf te haten, er zijn nog anderen die je heel graag zien.
    T wil graag de aandacht voor zichzelf hebben maar uiteindelijk ben jij een betere vriendin voor N dan T.
    Je zult wel zien alles komt goed.


    Daar ben ik niet zo zeker van ik verpest altijd alles, dus dit waarschijnlijk ook..


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik ben ook altijd tweede keus, maar ben t gewend geraakt (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    LENI schreef:
    Ik snap je punt, ik heb daar ook een hekel aan.


    I´m nothing special.

    Nee ik vind niet dat je over reageert, als ik jou was zou ik het tegen haar zeggen wat je ervan vind.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    ik vind ook niet dat je overreageert (is dat wel een woord? ;'D), ik zou daar ook niet tegen kunnen! ;o
    ik zou wel tegen N. zeggen dat je het echt niet fijn vind dat het lijkt alsof ze T. boven jou verkiest & dan kijken wat ze zegt... ;o
    njaa, veel suc6 <3


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik vind het wel een beetje overdreven, sorry.
    Ga dan gewoon een ander keertje iets leuks doen met N als T er niet bij is.
    Het kwam vandaag gewoon niet zo goed uit?
    Dus ik zou het gewoon vergeten.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    LoveDr schreef:
    Er is geen enkele reden om jezelf te haten, er zijn nog anderen die je heel graag zien.
    T wil graag de aandacht voor zichzelf hebben maar uiteindelijk ben jij een betere vriendin voor N dan T.
    Je zult wel zien alles komt goed.

    Ach meiske, ik snap dit heel goed hoor; soms heb ik ook dit gevoel. En dan denk ik 'Ben ik wel iets waard, dat niemand met mij wilt omgaan of met me wilt afspreken? Ik kan net zo goed dood gaan.' Maar weetje meis, er zijn heus wel mensen die met je om willen gaan. Als N. jou telkens zo behandelt, en anderen niet; dan betekend het toch niet dat niemand meer met jou wilt omgaan. Er zijn genoeg mensen die om je geven en je niet kwijt willen.
    Al snap ik je punt best goed, ik ken dit ook maar als te goed. Maar je moet jezelf laten zien; dat jij er ook bent. Jij mag er ook best wezen en al zou het dat het vandaag weer zo gaat; praat met haar erover of zeg dat je even rust wilt en even niet meer wilt afspreken met haar. Ga dan wat leuks doen met andere vrienden/vriendinnen of met je familie. Want heus, met je familie kan het ook echt wel gezellig zijn!
    Ik wens je veel succes en alsnog veel plezier voor vandaag! En als je hierover verder wilt praten, dat kan hé! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    wat lullig van N zeg, en ook van T, dat ze jou er net bij wil hebben
    ik zou maar es een keer goed met N en T gaan praten
    ik weet hoe het is om in de steek gelaten te worden door 'zogenaamde' vriendinnen