• Hay !
    Normaal gezien heb ik nooit echt problemen gehad met deze site tot nu.
    Ik wilde me aanmelden, maar dit lukte niet waarop de site zegt dat het tijd is mijn wachtwoord te veranderen.
    1) Hier heb ik totaal geen zin in
    2) ik kan niet meer op dat e-mail adress
    3) ik ben nu gefrustreerd en heb zowat op alles geklikt waardoor ik denk dat de hoop verloren is :c

    Weet iemand iets?

    Op mijn mobiel kan ik wel nog steeds maar ik zie nergens waar ik mijn e-mail adres zou kunnen veranderen :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik denk dat het moeilijk wordt bij dat tweede punt... Ik heb nu niet hetzelfde probleem, en weet ook niet of ik het eerder wel heb gehad.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jouska schreef:
    Ik denk dat het moeilijk wordt bij dat tweede punt... Ik heb nu niet hetzelfde probleem, en weet ook niet of ik het eerder wel heb gehad.


    Inderdaad :c ik heb wel een tumblr support gevonden, maar daar kan ik niet op want ja, ik kan niet eens op tumblr


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh no, ik hoorde al van meer mensen op Tumblr die hier problemen mee hadden. Het schijnt dat er laatst een of ander security probleem is ontdekt, waardoor Tumblr staff de ge-ni-ale oplossing heeft bedacht om users zonder enige vorm van waarschuwing geforceerd uit te loggen en te dwingen om hun wachtwoord te resetten. Het probleem hiermee is inderdaad dat je toegang nodig hebt tot het mailadres waarmee je het account hebt geregistreerd, en niet iedereen heeft dit nog. Het is extreem rot, maar ik ben bang dat je je account dus min of meer kwijt bent. Dat je nog bent ingelogd in de app helpt helaas ook niet, want je kunt daar wel ergens in settings je mailadres zien, maar je kunt het niet veranderen. Dat is "tot nu toe" niet mogelijk volgens Tumblr zelf, dus wie weet komt die optie ooit, maar dat is waarschijnlijk een zeer schraal sprankje hoop. Sorry. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh no, ik hoorde al van meer mensen op Tumblr die hier problemen mee hadden. Het schijnt dat er laatst een of ander security probleem is ontdekt, waardoor Tumblr staff de ge-ni-ale oplossing heeft bedacht om users zonder enige vorm van waarschuwing geforceerd uit te loggen en te dwingen om hun wachtwoord te resetten. Het probleem hiermee is inderdaad dat je toegang nodig hebt tot het mailadres waarmee je het account hebt geregistreerd, en niet iedereen heeft dit nog. Het is extreem rot, maar ik ben bang dat je je account dus min of meer kwijt bent. Dat je nog bent ingelogd in de app helpt helaas ook niet, want je kunt daar wel ergens in settings je mailadres zien, maar je kunt het niet veranderen. Dat is "tot nu toe" niet mogelijk volgens Tumblr zelf, dus wie weet komt die optie ooit, maar dat is waarschijnlijk een zeer schraal sprankje hoop. Sorry. :c


    :c najah, misschien kan ik de site nog bereiken via Facebook in de hoop zo mijn account terug te vinden en zo niet dan maak ik wel een nieuwe al vind ik het rot dat 3 jaar aan foto's weg zijn ( ik kan ze nog wel terug vinden, maar dat is niet leuk meer)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    :c najah, misschien kan ik de site nog bereiken via Facebook in de hoop zo mijn account terug te vinden en zo niet dan maak ik wel een nieuwe al vind ik het rot dat 3 jaar aan foto's weg zijn ( ik kan ze nog wel terug vinden, maar dat is niet leuk meer)


    Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik vind het ook echt een bizar stomme actie van de staff, want iedereen klaagt altijd heel hard over de kleine design veranderingen, maar hiermee worden mensen min of meer gewoon van hun accounts geband zonder goede reden. D: Ik hoop dat je toch nog een oplossing kunt vinden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik vind het ook echt een bizar stomme actie van de staff, want iedereen klaagt altijd heel hard over de kleine design veranderingen, maar hiermee worden mensen min of meer gewoon van hun accounts geband zonder goede reden. D: Ik hoop dat je toch nog een oplossing kunt vinden.


    Ik heb nooit echt problemen gehad, naja... Ik vind het gewoon erg dom.



    ze vragen 2 maal je e-mail adress



    zelfs een andere intikken werkt niet, dus ik ben gedoemd :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is je oude email echt verwijderd, of kun je er om een andere reden niet op? Want als hij echt weg is, kun je een nieuwe aanmaken met precies hetzelfde adres, en dan krijg je daar als het goed is gewoon de mail op. Als hij wel nog ergens bestaat en je kan er echt niet op, dan weet ik het ook niet meer...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Je kan op je mobiele versie wel naar "Instellingen" en dan naar "Help".


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Je kan op je mobiele versie wel naar "Instellingen" en dan naar "Help".


    Heb ik al geprobeerd, maar nergens kan ik mijn e-mail veranderen.
    Ik heb de staff van Tumblr ook al gemaild maar veel hulp heb ik niet echt gekregen.

    Ondertussen heb ik wel een nieuwe blog, maar ik baal er nog wel van.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH