• Google Chrome had het geniale idee zich te vernieuwen. Nu al 3 problemen.
    1. Hij opende pas bij de derde poging.
    2. Mijn AdBlock was weg [opnieuw gedownload, dus dat ik geen probleem meer]
    3. Mijn balkje met favorieten is weg, alleen als ik een nieuw tabblad open staat het er. First world problems, maar in mijn geval best irritant.

    Het ergste is dat bij de eerste 2 pogingen Google Chrome zei dat hij het niet kon openen en een vage reden die ik nu even niet meer weet. :')

    En ik heb vandaag een vriendin letterlijk laten vallen.
    We fietsten op het fietspad voorbij mijn oma, we zwaaiden allebei, onze sturen haakten in elkaar en ik had gelukkig niks maar zij reed zo de weg op.
    Ik:


    Laat mijn fiets vallen, ik denk "Fuck you cars" en ren zo de weg op.
    Mijn oma sprong zelfs over haar heg om erbij te komen. :')
    Gelukkig heeft ze er niet veel aan overgehouden en de fietsen ook niet.

    School was als normaal gewoon vervelend natuurlijk, maar het viel vandaag redelijk mee in tegenstelling tot andere schooldagen.

    DUS. Hoe was jou dag?

    mijn dag was lang, ik was pas om half es thuis--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zoooooooooooooo... Jij maakt het mee, zeg.
    Ik heb een vrij saaie schooldag gehad, en zit nu op facebook heel subtiel een boer te versieren..
    Nothing special, really:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Zoooooooooooooo... Jij maakt het mee, zeg.
    Ik heb een vrij saaie schooldag gehad, en zit nu op facebook heel subtiel een boer te versieren..
    Nothing special, really:Y)

    Vrouw zoekt boer?

    Dat derde puntje is bij mij ook en het is verschrikkelijk irritant. En ik heb dat ook al gehad met een vriendin. Ze lag half onder een stilstaande vrachtwagen. Niet leuk om mee te maken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dragneel schreef:
    (...)
    Vrouw zoekt boer?


    Nou... Ik zou het eerder Thalita zoekt prooi noemen :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    (...)

    Nou... Ik zou het eerder Thalita zoekt prooi noemen :Y)

    haha, waneer komt het op tv ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nope. My day was boring as usual.


    26 - 02 - '16

    Memoria schreef:
    (...)
    haha, waneer komt het op tv ?

    33 februari. 8D

    Weu, das aardig wat o-o
    Ik had vandaag weer m'n eerste les theater en een iemand zat zo goed in haar rol dat ze tegen een stoel aan ramde met haar been, maar dat was zo hard dat de nopjes eraf vlogen, die stoel over de rij stoelen daarachter vloog zonder die te raken en vervolgens tegen een tafel aan te knallen :'3


    yeehh

    Feline schreef:
    Nope. My day was boring as usual.


    Life is full of fake people

    Britsanity schreef:
    Zoooooooooooooo... Jij maakt het mee, zeg.
    Ik heb een vrij saaie schooldag gehad, en zit nu op facebook heel subtiel een boer te versieren..
    Nothing special, really:Y)

    Just rape him alright.
    No, wait. I'd get sued if I would encourage something like that *angel face*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Just rape him alright.
    No, wait. I'd get sued if I would encourage something like that *angel face*.

    Bad Ivan. You watched too much Hetalia again. .__.

    Dat heb ik de laatste tijd ook met chrome D:
    Verder was miijn dag oké, heb net heerlijk paardgereden maar toen in de stal was ik niet aan t opletten s n botst hij heel hard met zijn hoofd tegen mn neus en die doet nu vreselijk veel pijn. Verbaasd me niets als ie gebroken/gekneusd blijkt te zijn. ;c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik gebruik Firefox. :Y)
    En school is school. Je leert wat,je krijgt wat huiswerk en dat is het zo'n beetje. En dit was niet mijn dag,maar mijn week. -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn dag begon met een heel lief smsje van mijn vriendje, de eerste keer ooit dat hij me 's ochtends voor school smste (:
    Helpen op een sportdag, 20 km heen en 20 km terug fietsen van en naar school, en vervolgens een heel lang diep gesprek met m'n moeder. Al met al, best intensief en leuk :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.