• omdat mijn neef uitgezonden word naar Afghanistan voor een paar maanden.. ik ben al de hele tijd aan het huilen omdat ik hem zo erg ga missen..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    uitgezonden?
    btw : veel sterkte!!(flower)

    Maar het is toch zijn eigen keuze? (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    Maar het is toch zijn eigen keuze? (krul)

    Ja, ik ben verdrietig omdat ik hem ga missen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    tja ik hoop voor je dat hij terug komt. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wow :s Niet zo'n leuk nieuws nee..
    Sterke!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Sterkte. (flower)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Gelukkig heb je ons


    Firm believer of all that is magic

    sterkte(flower)


    Shoganai i ne~

    trollycullen schreef:
    tja ik hoop voor je dat hij terug komt. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte

    Je rekt heel de pagina uit ._.

    Maar heel veel sterkte meis, het komt uiteindelijk wel goed!


    your eyes are like stars in the night.

    Dat komt wel goed hoor, mijn vader is ook voor 4 maanden naar Afghanistan geweest. Bij het begin was het erg moeilijk, maar je kan wel goed contact houden hoor. Toen ik het hoorde was het voor mij ook een grote schok. Ik weet dat het nu vreselijk lijkt, maar wanneer hij terug is ben je die tijd zo vergeten. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Misschien kun je hem schrijven?


    Let it come and let it be

    Jou neef komt terug =O
    Mijn oom niet,die gaat dood.
    Dus voel me heel erg verdrietig.


    It's going to be difficult, but not impossible.