• Oke, een vriendin van me, die ik al best lang ken, is morgen jarig. Toevallig is mijn zus morgen ook jarig.
    Nou hebben ik en mijn vriendin nou niet echt zo'n sterke band meer als eerst, omdat ze een vriend kreeg die een paar jaar ouder was. Opzich niets mis mee, maar op een gegeven moment kregen ik en die vriend ruzie. Waarom maakt niet uit. Onze vriendschap is daarmee slechter geworden. Zelfs zo slecht dat we geen vriendinnen meer waren. We hebben de draad weer opgepakt, maar ik hoorde al een tijdje niks meer van haar. Nou krabbelde ze me vorige week een keertje over dat ik geen contact meer zocht met haar.
    Ik weet ook helemaal niet of ze haar verjaardag wel viert.. of dat ik wel welkom ben, en of ze hem toch thuis viert..
    Maar ik ben ook tegelijkertijd bang dat die vriend ook nog komt - waar grote kans op is. -
    Wat moet ik doen..? Moet ik gewoon naar haar verjaardag gaan..?


    Bedankt voor het lezen van dit zeikberichtje..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zou persoonlijk niet gaan en naar mijn zus haar verjaardag gaan..


    Stop wishing, Start doing..

    Als je niet bent uitgenodigd, moet je gewoon niet gaan. En als ze later dan zeurt van: 'Ja, waarom ben je niet naar mijn verjaardag gekomen?' Dan moet jij zeggen dat je niet bent uigenodigd. Je zus is jarig, ik zou daar op de eerste plaats heengaan. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Ik zou niet gaan en een mailtje of zo sturen, maar je moet doen wat je gevoel je aangeeft. Als jij vroeger zo close was met die vriendin dat je altijd bij haar kon binnenspringen, is het misschien vanzelfsprekender dat je even langsgaat.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Broach schreef:
    Als je niet bent uitgenodigd, moet je gewoon niet gaan. En als ze later dan zeurt van: 'Ja, waarom ben je niet naar mijn verjaardag gekomen?' Dan moet jij zeggen dat je niet bent uigenodigd. Je zus is jarig, ik zou daar op de eerste plaats heengaan. (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Broach schreef:
    Als je niet bent uitgenodigd, moet je gewoon niet gaan. En als ze later dan zeurt van: 'Ja, waarom ben je niet naar mijn verjaardag gekomen?' Dan moet jij zeggen dat je niet bent uigenodigd. Je zus is jarig, ik zou daar op de eerste plaats heengaan. (:


    To infinity and beyond •

    Broach schreef:
    Als je niet bent uitgenodigd, moet je gewoon niet gaan. En als ze later dan zeurt van: 'Ja, waarom ben je niet naar mijn verjaardag gekomen?' Dan moet jij zeggen dat je niet bent uigenodigd. Je zus is jarig, ik zou daar op de eerste plaats heengaan. (:

    Ga naar je zus' verjaardag, maar stuur je vriendin een lange, leuke sms.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Broach schreef:
    Als je niet bent uitgenodigd, moet je gewoon niet gaan. En als ze later dan zeurt van: 'Ja, waarom ben je niet naar mijn verjaardag gekomen?' Dan moet jij zeggen dat je niet bent uigenodigd. Je zus is jarig, ik zou daar op de eerste plaats heengaan. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Broach schreef:
    Als je niet bent uitgenodigd, moet je gewoon niet gaan. En als ze later dan zeurt van: 'Ja, waarom ben je niet naar mijn verjaardag gekomen?' Dan moet jij zeggen dat je niet bent uigenodigd. Je zus is jarig, ik zou daar op de eerste plaats heengaan. (:


    Smile and live.

    Maar, ze kwam ook naar mijn verjaardag..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    Maar, ze kwam ook naar mijn verjaardag..


    Dan zou ik ook even op haar verjaardag langskomen. Als het dan niet leuk is kun je altijd nog weggaan.


    Even a white rose has a black shadow.

    Discover schreef:
    (...)

    Dan zou ik ook even op haar verjaardag langskomen. Als het dan niet leuk is kun je altijd nog weggaan.

    Ik denk dat dit een goed idee is! Toch bedankt iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 15:56 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.