• heey
    ik heb nog een topic van mensen die wannabe's zijn die iemand anders nadoen als je jezelf bent dan waarderen de mensen ook voor wie je bent!!

    wie is het hier mee eens ??


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ik ben het helemaal met je eens.

    Ik zeg: Ik weet waarom je vervelend kijkt want in heel dit boerengat loopt er maar een als mij. ( My own urban style dus )

    Het eniget wat je hier tegenkomt zijn boeren met stoere praat en die een beetje stoer lopen te doen enzo. Ik kan me er zo aan lopen ergeren!

    En niet te vergeten... Mijn matties zijn urban en zichzelf en we luisteren allemaal naar rap enzo als we hangen. Telefoontje erbij en af en toe wat muziek naar elkaar sturen. Hoe chill gewoon? ^^.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik ben het helemaal met je eens.

    Ik zeg: Ik weet waarom je vervelend kijkt want in heel dit boerengat loopt er maar een als mij. ( My own urban style dus )

    Het eniget wat je hier tegenkomt zijn boeren met stoere praat en die een beetje stoer lopen te doen enzo. Ik kan me er zo aan lopen ergeren!

    En niet te vergeten... Mijn matties zijn urban en zichzelf en we luisteren allemaal naar rap enzo als we hangen. Telefoontje erbij en af en toe wat muziek naar elkaar sturen. Hoe chill gewoon? ^^.


    jij bent wel chill de styl die je hebt ^^


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    ik vind ook dat je, gewoon je zelf moet zijn, dat is gewoon het beste.
    ik haat fakers !!!


    i like cookies :Y)

    ik vind ook dat je, gewoon je zelf moet zijn, dat is gewoon het beste.
    ik haat fakers !!!


    ik ben echt me je eens ik erger m kapot aan hoeveel fakers er hier op quizlet zijn die zeggen dat ze kiki of brookelle of een of andere emo zijn


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    nobady:|


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    mee eens x3


    We can only learn to love by loving.

    ik zeg altijt "just be yourself"