• Het was vandaag dus Frans (laatste lesuur) en dan opeens wordt er omgeroepen dat het D&C-gebouw moeten worden ontruimd
    iedereen had zo al wa van 'Euh wat isser aan de hand?' en dan zegt ze dat er een bommelding is opde spoorweg achter het school
    iedereen was zo echt superbang
    en dan moesten we naar hte G-gebouw
    En jolien en ik liepen konstant bezig van 'tis een oefening tis een oefening' maar we wisten dant ni zo was :(:(:(
    en dan waren we de klas kwijt, Half in paniek liepen we dan te zoeken en dan hadden we ze gevonden
    Toen Gingen we trug naar buiten en in de hal zei weetikveelwievandeleerkrachten dat er inderdaad een springtuig was gevonden en dat we zo snel mogelijk met de fiets of te voet de schoolomgeving moesten verlaten.

    Amai mijnen tikker die ging nogal eens te keer :O

    dat was dus waarschijnlijk de interessantste dag van het jaar


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    Wooow xD Lijkt me echt eng jonge :O

    uhu

    mr we mochten wel vroeger (10 minuten) naar huis


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    Lijkt me eng, ja. :')
    Bij ons op school was er een keer brand, met een paar gewonden. ik gelukkig niet.


    -

    Omg waaarom gebeurd dat niet bij mij ^^
    Nee.. vind ik eng!


    -

    Bij ons op school was ook een keer bommelding. Moesten we met de hele school op het speelpleintje bij de basisschool aan de overkant. Bleek dat iemand voor de grap had gezegd dat er een bom was xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    OMG enngggg :S

    :O engg.. toen ik in de eerste zat ( nu in de 4de ) was er ook brand bij het lokaal onder ons waar ik in zat maar iedereen ging de school uit behalve mij klas omdat we een toets zaten te maken en we dachten dta het een oefening was dus iedereen zat buiten naar ons te kijken en wij gewoon verder werken hoorde we later dat er echt brand was xD

    omg vet eng!!
    wij hebben ook zoiets meegemaakt. alarm ging af. iedereen naar buiten bleven wij zitten. brandweer auto voor de deur. en nog moesten we blijven zitten. mijn mentrix dacht dat het oefening was en had geen zin. en toen hoorde we volgende dag dat op 3de verdieping brand was geweest:P..

    Lijkt me eng :O
    Maar ik wil dat stiekem ook wel (A)
    mogen we vroeger naar huis enzuu :P

    x


    Erase and Replace

    was wel eng
    en iedereen zat zo bezig dat da ni echt was
    maar iedereen wist wel dat het echt was
    en dan begon Nicky van de schrik opeens te gillen


    Naaah mss kommen we dan maandag toe op school maar is er geen school meer, oepss fantasie slaat op hol x'D


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    bij ons op school was er es brand XD
    en wij hadden het brandalarm niet gehoord ö we hadden kookles, dus wij rustig verder koken. ging de gsm van de lerares af: waar zitten jullie?

    omg echt hylarisch was dat xD