• Ja, ik ben bang. Ik heb sinds een weekje of 2 ontzettend gevoelige borsten, redelijk vaak buikpijn, 's avonds wordt ik misselijk en heb ik diarree en ik heb pijn (steken) op bepaalde plekken. Ik heb sinds een tijdje de pil, misschien ligt het daaraan? Heeft iemand dit ook eens gehad?


    Rainbows on my staircase ~

    Yes, waarschijnlijk ligt het aan de pil ;) Je lichaam moet eraan wennen namelijk. Ik had daar ook last van in het begin. Alleen de misselijkheid zal helaas nooit helemaal verdwijnen, maar de rest zal echt verminderen :)


    Life is hard and then we die

    Ik weet het niet, ik heb geen last gehad van mijn pil. Behalve op het begin kreeg ik meer puisten en ik ben bijgekomen maarja. Ik zou eens naar de dokter gaan..

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 23:43 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Toen ik de pil begon te slikken heb ik ook last gehad van veel dingen, toen ben ik naar de huisarts gegaan en kreeg ik een andere. Daar had ik geen last bij.

    PUKKELxDING schreef:
    Yes, waarschijnlijk ligt het aan de pil ;) Je lichaam moet eraan wennen namelijk. Ik had daar ook last van in het begin. Alleen de misselijkheid zal helaas nooit helemaal verdwijnen, maar de rest zal echt verminderen :)

    Ook die steken? En het trillen en de moodswings? Daar maak ik me het meest zorgen om.


    Rainbows on my staircase ~

    idd, ik denk dat je gewoon een andere pil moet vragen..
    op mijn eerste reageerde ik ook heel gek (trillen en moodswings!) maar met die ik nu heb heb ik helemaal geen last.


    Fooled ya!

    Ik gebruik de pil niet, dus ik zou het niet weten, sorry.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kan door de pil komen. allen ik had er geen last van. Misschien een andere pil nemen?

    btw wat zijn moodswings?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    0VERD0SE schreef:
    (...)
    Ook die steken? En het trillen en de moodswings? Daar maak ik me het meest zorgen om.

    Ik denk dat die moodswings wel logisch zijn, aangezien je hormonen slikt.

    Ik weet niet, ik was alleen misselijk en ben nogal wat aangekomen, ik ga in de meivakantie op een andere over (lichter, zit nu op de zwaarste).
    Misschien is hij te zwaar voor je? Ik zou aan de dokter vragen (:


    Destroy what destroys you.

    LENI schreef:
    Ik gebruik de pil niet, dus ik zou het niet weten, sorry.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Misschien naar de dokter gaan ? Het kan wel door de pil komen..


    None but ourselves can free our minds.

    Ik had dat ook toen ik net begon met de pil. Geen paniek, waarschijnlijk gaat het na een tijdje wel weg. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Waarschijnlijk is het de pil,je hormonen zijn gewoon verslag.
    Zeg het op je controle tegen je dokter,die weet er van af.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall