• Ik haat Miley Cyrus, ze is een stomme trut.. Miley is zoo lelijk. Ze is een bitch. Ze is een slechte rolemodel.Dat lees ik zo vaak op Q. Miley heeft nooit gezegt dat ze een rolemodel wilt zijn en ze zingt ook NOBODY IS PERFECT Ik ben fan van Miley en ik kan daar gewoon niet tegen. Als je een hekel aan haar hebt moet je haar ook niet zwart maken. -Dit is mijn mening en ik moest het gewoon kwijt !-

    Sorry, maar leer er mee leven. Er zullen altijd mensen zijn die andere zullen afkraken. Er zijn er genoeg die ook zo praten over Justin Bieber

    Ik mag haar qua persoonlijkheid niet zo, maar ik vind wel dat ze leuke liedjes maakt... Mensen die anderen gewoon zwart maken zijn, in mijn ogen, gewoon jaloers en ze hebben niets beters te doen.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 20:03 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Tja dat is het leven,je doet er niets aan.Trek je er gewoon niks van aan.
    Als ik elke keer kwaat zou worden als iemand iets kwaat zei over de mensen waar ik naar luister,man dan blijf ik bezig. Maar ik neger het,niet moeilijk doen.
    Als zij denken dan denk je toch gewoon fuck you ik weet wel beter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dreft schreef:
    Sorry, maar leer er mee leven. Er zullen altijd mensen zijn die andere zullen afkraken. Er zijn er genoeg die ook zo praten over Justin Bieber


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Al die topics over die achterlijke Disneysterretjes iedere keer =S ..


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Al die topics over die achterlijke Disneysterretjes iedere keer =S ..


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Vind ik ook, ik vind haar goed en ze is mooi..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Nee, maar mij moeten er wel mee leven dat 'jullie' ze elke keer de hemel in prijzen terwijl wij ze niet moeten hebben, thanks.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik was fan van haar.


    <3

    Really, I couldn't care less.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Necrophiliac schreef:
    Nee, maar wij moeten er wel mee leven dat 'jullie' ze elke keer de hemel in prijzen terwijl wij ze niet moeten hebben, thanks.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Kuyt schreef:
    Al die topics over die achterlijke Disneysterretjes iedere keer =S ..


    dat bedoelt ze dus net --'

    ghehe, nu ga ik zeggen wat ik altijd eens heb willen zeggen: al die topics van die achterkijke voetballers toch (cat) miauw. in your face.


    en ik moet ook altijd iets gemeen terugzeggen als iemand iets slechts over Taylor Swift zegt. grrr, dat kan ik zó zwaar niet af.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    dat bedoelt ze dus net --'

    ghehe, nu ga ik zeggen wat ik altijd eens heb willen zeggen: al die topics van die achterkijke voetballers toch (cat) miauw. in your face.


    en ik moet ook altijd iets gemeen terugzeggen als iemand iets slechts over Taylor Swift zegt. grrr, dat kan ik zó zwaar niet af.


    Eh, yep, die topics over die voetballers zijn echt lame.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Eh, yep, die topics over die voetballers zijn echt lame.


    ik snap voetbal in het gemeen gwn niet xD achter een bal aanlopen om nadien weer weg te trappen. lol.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    dat bedoelt ze dus net --'

    ghehe, nu ga ik zeggen wat ik altijd eens heb willen zeggen: al die topics van die achterkijke voetballers toch (cat) miauw. in your face.


    en ik moet ook altijd iets gemeen terugzeggen als iemand iets slechts over Taylor Swift zegt. grrr, dat kan ik zó zwaar niet af.


    Necrophiliac:

    Daar staat nog duidelijk bij waarover het gaat -__-'
    Hoeveel topics poppen er wel niet op per week over "Ik wordt hier zooo gek van" of "ohh genoeg hiervan" en als je er dan op klikt, staat er weer "ohh nee he, waarom vinden jullie Selena niet leuk? Wat heeft Miley fout gedaan? Waarom die haat tegen Bieber?"

    Dus nee, niet "in your face". Woef. -_-


    ars moriendi