• Ik heb een beugel en nu ook elestiekjes:'( en ze doen echt pijn:'( ik kan niet geloven dat ik hiermee moet slapen en rondlopen:'(
    Ik slaap waarschijnlijk de hele nacht niet en dan heb ik morgen ook nog een keer piepjestest bij gym:'(
    Hopelijk haal ik dit keer trap 3xD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb sinds vorige week donderdag ook een beugel ;S.
    En ik zal eerlijk zeggen, de eerste 3 á 4 dagen had ik echt pijn, maar sinds gisteren heb ik er echt geen last meer van. ;)


    Trust me. I'm the doctor

    Ik snap echt niet waarom iedereen zo dramatisch over beugels doen, echt niet. Ik heb er ook een en ik klaag toch ook niet? (':


    your eyes are like stars in the night.

    Zelf nogn ooit meegemaakt, maar lijkt me wel kud.
    Suc6! & Sterkte

    Poseidon schreef:
    Ik snap echt niet waarom iedereen zo dramatisch over beugels doen, echt niet. Ik heb er ook een en ik klaag toch ook niet? (':


    Sommige pijngrenzen liggen nou eenmaal anders. De een kan meer hebben dan de ander. Dus niet eerlijk om dan te zeggen dat jij niet klaagt, want andere mogen gewoon klagen.


    To infinity and beyond •

    Dat is maar twee of drie dagen zo hoor en daarna heb je er geen last meer van!
    Maar het blijft irritant, ik heb 4 jaar een slotjesbeugel gehad en ook nog 8 maanden een buitenboortbeugel! Dat laatste was echt verschrikkelijk! :|
    En succes met je piepjestest! ^^


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Poseidon schreef:
    Ik snap echt niet waarom iedereen zo dramatisch over beugels doen, echt niet. Ik heb er ook een en ik klaag toch ook niet? (':


    ik doe niet dramatisch over de beugel maar over de elestiekjes, ze trekken aan mijn tanden:'(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Aaah sterkte ermee! Ik heb ook een beugel en de eerste dagen deed het pijn maar na 3 à 4 dagen is dat wel voorbij! xx


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Smeagol schreef:
    (...)

    ik doe niet dramatisch over de beugel maar over de elestiekjes, ze trekken aan mijn tanden:'(

    Weet je wat pas echt pijn doet? Twee schroefjes in je gehemelte (':
    Maar ik snap dat het pijn doet. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Sorry, het klinkt best wel hard, maar ik voel je pijn niet...
    Ik heb namelijk nooit een beugel gehad, en ik ga er ook geen krijgen..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Weet je wat pas echt pijn doet? Twee schroefjes in je gehemelte (':
    Maar ik snap dat het pijn doet. (:


    Schroefjes in je gehemelte??:O Dat moet pijn doen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Haha, ik draag mijn elastieken niet meer. Ga ik zo bij de ortho, zegt hij: "Wauw, dat gaat heel goed!" En ik draag ze niet eens! Haha, ö. Ik had ook vet pijn, maar dat gaat over na een tijdje. Die elastieken blijven wel pijn doen, maar troost je na dit komt er waarschijnlijk niets meer, toch bij mij niet. Mijn beugel aka blokjes mogen er na 1,5 jaar bijna uit, ;D. Ergens in de zomer vakantie, I think.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 19:00 ]


    1.25

    Ach, eventjes doorbijten en de pijn is weg. ^^


    Let the Night embrace you

    Smeagol schreef:
    (...)

    Schroefjes in je gehemelte??:O Dat moet pijn doen

    Yep. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Nimf schreef:
    Ach, eventjes doorbijten en de pijn is weg. ^^


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Arm kind, veel succes met je beugel :)
    Enuuh ik haal nog geneens trap 2 :P
    Dus het kan nog erger :)


    Zeewierig :D