• Komt er voor mij dan toch een einde aan. 19 April aanstaande zou ik hier 9 jaar zitten, maar zo lang zal het denk ik net niet worden.

    Hooi! (:


    Quizlet heeft mij veel plezier bezorgd. Ik heb mijn creativiteit hier kunnen uiten en wanneer ik in de put zat, stonden de users van Q altijd bereid om me er doorheen te slepen. Ik heb mooie vriendschappen hier opgebouwd. Ook weer verloren op den duur, maar men komt en gaat nu eenmaal. Sommige vriendschappen heb ik wel nog van toen ik hier nog niet zo lang was, maar dat zijn er niet veel meer though.

    Anyways, ik vind het genoeg geweest. Althans, voor nu. Ik ga nu niet vertellen dat ik permanent weg zal blijven. Maar ik kan ook niet beloven dat het slechts bij een korte pauze zal blijven. Oftewel, ik ben er nog niet over uit. Jullie zullen het denk ik wel merken hoe lang of dat ik weg zal blijven en of ik überhaupt ooit nog terug zal komen.

    Quizlet is in de afgelopen paar jaar namelijk een automatisme voor me geworden. De site die ik standaard opende wanneer ik achter de laptop of op mijn mobiel ging, maar waar ik eigenlijk vrij weinig op doe. De laatste paar maanden al helemaal. Ik kom online en reageer nog wel eens in het LJH topic en soms op de actieve topics. En af en toe maak ik eens een ronde om mensen een positief berichtje in hun GB te droppen. Maar daar houdt het dan ook mee op.

    Ik ga geen users persoonlijk bedanken, want dan wordt het een gigantische lijst met namen. Maar in z'n algemeen en tegen iedereen wil ik wel het volgende zeggen;
    Bedankt dat jij- jij bent. Als we ooit contact met elkaar gehad hebben; Bedankt daar voor. En hebben we dit niet; Alsnog bedankt voor jouw aanwezigheid op Quizlet die Q- Q maakt. Je bent bijzonder, uniek en bovenal ben jij- jij. En verander alsjeblieft niet.

    Heel erg bedankt voor alles allemaal. En wie weet tot ooit in de toekomst terug op Quizlet. Mijn profiel zal op inactief gaan zodra dit topic is geplaatst. Als je contact met me wilt opzoeken kun je me altijd een whatsappje sturen of opzoeken op Facebook. En heb je mijn nummer of Facebook niet, maar wil je toch contact met me? Vraag gerust iemand anders als je toevallig van diegene weet dat die mijn gegevens heeft. I don't mind it. Vermeld dan alleen wel alsjeblieft wie je bent. ^^

    Nogmaals erg bedankt voor alles.
    Liefs,
    Yolanda



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap precies hoe je je voelt. Ik sta ook op dit punt.
    Spreek je via app en FB en wie weet zien we elkaar nog terug op Q.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aww Yol. Bu-bye. Ik spreek je op app. c:

    [ bericht aangepast op 8 april 2017 - 21:19 ]


    The truth is out there.

    Oh wat jammer Yolanda, gelukkig heb ik je gegevens nog dan en kan ik je vinden :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Jammer dat je gaat, maar ik kan het volledig begrijpen. Hoe graag ik ook hetzelfde zou willen doen, maar ik kan gewoon nog niet. En misschien tot ooit (doeg)

    Ik blijf je gewoon lekker op app stalken (bloos)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh gossie. Het is heel jammer maar het valt te begrijpen. Ik ga je wel lekker volspammen op app. (bloos) Lovies van Ad.


    Heaven is a place that we all have

    Yrden schreef:
    Jammer dat je gaat, maar ik kan het volledig begrijpen. Hoe graag ik ook hetzelfde zou willen doen, maar ik kan gewoon nog niet. En misschien tot ooit (doeg)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat, no. (no_chears) Ik zal je absoluut veel te lange berichten blijven sturen op Whatsapp, maar gosh, ik ga je toch ook missen hier. Q zonder Yolanda wordt erg wennen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE YOLANDA NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    *sad*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aww Yolanda! Ik ga je echt super erg missen hier, maar we hebben sowieso nog contact! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ahww! We gaan je echt missen! Hopelijk spreek ik je nog eens


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SPECS schreef:
    Oh wat jammer Yolanda, gelukkig heb ik je gegevens nog dan en kan ik je vinden :)


    16 - 09 - '17

    Jammer, maar ik snap je keuze. Hopelijk spreken we elkaar nog eens via app of Facebook


    26 - 02 - '16

    JamesPotter schreef:
    Ahww! We gaan je echt missen! Hopelijk spreek ik je nog eens


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Aah wat ontzettend jammer Yo. :(

    But we'll keep in touch. <3


    Every villain is a hero in his own mind.