• Heey,
    Zoals jullie al hebben gelezen zoek ik een jb story,
    Als je bij hst koppelen kikt en Mali intikt dan zie je bij de 4 en meer
    van de schrijver:
    Hier een stukje:

    Mali meid, ik moet even met je een ernstig gesprek voeren.. Oké niet schrikken maar, BEN JE SOMS GEK? Serieus ik las je brief en ik dacht @$%^*^ -Als je wilt weten wat er staat moet je maar even bellen-. Raad is wat ik mijn hand heb? Een Ipad 2, He is so Awesome. Ik zit er nu mee op internet terwijl ik onder weg ben naar Australië. Oh ben je nu jaloers? Ben je jaloers somdat ik een geweldig leven heb en jij niet? Sorry dat was niet mijn bedoeling *KuchKuch*. Nog bedankt voor de keelsnoepjes die je bij je vorige brief bij had gedaan. Alleen *KuchKuch* betekent niet dat ik verkouden ben. Het is een leuke en humoristische manier om te laten zien dat je sarcastisch bent. Maar toch bedankt voor de keelsnoepjes, ze liggen nu in de prullebak. Dus je bent geen bouwvakster. Hmmm hoe zie je eruit? Knap? echt geen oksel haar?


    Maar hoe heet hij nou en van wie is het? Ik heb hem per ongeluk verwijdert en kan hem echt niet meer vinden.
    Ik wete ttrouwens niet of dit hier mag maar dat kan me niet zoveel schelen. Kan IEMAND me helpen?????

    Ik ben je voor eeuwig dankbaar.

    xx(flower)(H)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    I Write This For You feat Justin Bieber
    van Fruitschaal
    maar die is verwijderd
    *hier is al een topic over*


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Het verhaal was van fruitschaal. Haar account is verwijderd, of staat op inactief.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Achter deze zocht ik ook achter & ik vind het best wel jammer dat hij verwijderd is ;s


    Let us die young or let us live forever.

    Die las ik ook, echt jammer dat'ie weg is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    waaromis hij weg dan?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ze heeft 'm verwijderd.


    Life is hard and then we die

    zonde.
    Ik vond het zo'n leuk verhaal.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    het had echt 400+ abo's begrijp ook niet waarom.