• Hallo lieve Quizletters!
    Wij hebben het eens gehad over de reclame straffen.
    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten krijg je een reclame straf als je reclame maakt in gb, pb etc, ofwel plaatsen waar dat niet mag. De eerste reclame straf is een waarschuwing, bij de tweede word de mogelijkheid om berichten te sturen je 3 uur ontzegd. Daarna 6, dan 9 etc.

    Wij zijn de laatste tijd een paar users tegen gekomen met bijvoorbeeld al 9 reclame straffen! Als je even rekent kom je uit op 24 uur niet de mogelijkheid om berichten te sturen. En dan heeft die user daarvoor al de 3, 6, 9, 12, 15, 18 én 21 uur meegemaakt.
    Wij hebben besloten dat we vanaf een bepaald niveau, ná de reclamestraf nog een algehele ban geven, want blijkbaar leren die users er niks van. Eerst begint dat met korte bans, maar die worden steeds langer en vanaf 9 mei 2011 gaan wij mensen met niveau 13 permanent bannen.

    Als het je lukt om tot 15 te komen zonder dat we je al permanent geband hebben, dan zet moderator Courtesan een filmpje op Youtube dat ze flauwvalt (flower).

    Groetjes van de mods!

    p.s. Het overkomt bijna niemand om zo veel reclamestraffen te krijgen, dus eigenlijk kan je dit bericht gelijk wel weer vergeten ^^.

    In de huisregels staat het volgende over reclame:
    Reclame
    De regels over reclame;
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve in de promotie subforums, in de shoutbox en in de spotlight.
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je profiel.
    - Het is niet toegestaan om anderen te vragen om jou kudo’s te geven voor je story.
    De regels over reclame voor andere sites;
    - Het is toegestaan andere sites te vermelden tenzij ermee aan professionele ledenwerving wordt gedaan. Voor zelfgemaakte fansites geld dit niet.
    - Het is niet toegestaan een link te plaatsen naar een pagina met een illegale download. Verwijzen naar een site is toegestaan, zolang er maar niet de exacte link wordt gegeven. (bv. Piratebay, 4shared)


    Edit maandag 30 mei: Vanaf nu zullen we ook bans gaan uitdelen als een user binnen 30 dagen tijd 3 keer of meer reclame maakt, omdat er nog steeds veel users doorgaan met reclame maken. Reclamestraffen blijken dan niet te helpen, dus gaan wij over op een andere aanpak.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 19:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 mei 2011 - 20:44 ]

    Haha, geweldig met dat filmpje :Y) De crew op Q is altijd zo lekker droog :A

    Meestal krijg je zoveel straffen als je vergeet dat je er al zoveel hebt gehad, had ik ook :Y) SlechtSlecht, ik weer het.

    Anyway, goed bedacht :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als het je lukt om tot 15 te komen zonder dat we je al permanent geband hebben, dan zet moderator Courtesan een filmpje op Youtube dat ze flauwvalt.

    Die zin, daar schoot ik in de lach.

    Als het je lukt om tot 15 te komen zonder dat we je al permanent geband hebben, dan zet moderator Courtesan een filmpje op Youtube dat ze flauwvalt (flower).

    Dat wil ik zien :9~

    Goedzo! Reclame is echt zo irritant.. goed dat jullie het even goed aanpakken (banana)


    ars moriendi

    Supposed schreef:
    Als het je lukt om tot 15 te komen zonder dat we je al permanent geband hebben, dan zet moderator Courtesan een filmpje op Youtube dat ze flauwvalt.

    Die zin, daar schoot ik in de lach.


    Oh, en ik vind deze straffen goed. Ik irriteer me dood als mensen in mijn gb reclame zetten, terwijl ik toch op mijn profiel heb staan dat ze dat in mijn blog moeten droppen (cat)

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 20:00 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wat betekent ook al weer permanent? *_*

    Geld dat ook voor reclame die je bijvoorbeeld in je eigen story plaatst?


    <3

    Endure schreef:
    Haha, geweldig met dat filmpje :Y) De crew op Q is altijd zo lekker droog :A

    Meestal krijg je zoveel straffen als je vergeet dat je er al zoveel hebt gehad, had ik ook :Y) SlechtSlecht, ik weer het.

    Anyway, goed bedacht :Y)

    Lijkt me een beetje raar dat je vergeet dat je al eens 12 uur (bijv) geen berichten kon plaatsen. Maarja, dat kan aan mij liggen x'D.

    Supposed schreef:
    Wat betekent ook al weer permanent? *_*

    Voor altijd. Dan ben je nooit meer welkom

    Owkej, handig (:
    Maar als diegene het goed vind dat er reclame word gemaakt in het gb van zichzelf. ?

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Lijkt me een beetje raar dat je vergeet dat je al eens 12 uur (bijv) geen berichten kon plaatsen. Maarja, dat kan aan mij liggen x'D.


    Als het lang geleden is :P Haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb dacht ik tot 6u gehad, maar die was gedeeltelijk 's nachts, dus ik had geluk.

    Ik vond het na 5 minuten al irritant, dus heb m'n lesje wel geleerd. (krul)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Reclame in dit geval is reclame waarom niet gevraagd is op het profiel/in de inbox etc. van iemand anders. Je mag dus wel reclame maken in je eigen verhaal :)


    Life is hard and then we die

    En als diegene het goed vindt dat je reclame plaatst dan mag het nog steeds niet, maar omdat wij dit meestal niet zien & het op dat moment niet gemeld wordt omdat het niet ongewenst is, zul je er waarschijnlijk niet voor vervolgd worden.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 20:06 ]


    Life is hard and then we die

    Hoeveel heb ik er dan xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse