• Man, wat was deze dag kut.
    Ik had gym vandaag, en dat was buiten. Toen we wegfietsten moesten we wachten bij een stoplicht. Ik stond vooraan van de grote groep, en kon het stoplicht niet zien. Hoor ik opeens achter mij een meisje zeggen: 'Je kan!' Dus ik ging weg, maar blijkbaar kon ik dus níet. Komt er keihard een auto aanrijden (die trouwens makkelijk kon stoppen) dus ik schrok me dood. Ik snel weer naar achteren, maar ik was echt bang. Het waren twee jongens in de auto, en zij helemaal lachen en gewoon met keiharde snelheid steeds doorrijden. Ik was echt boos, dat ze niet eens de moeite deden om te stoppen, en op dat meisje.
    Toen kwamen we bij school, in de poort. We hebben een fietspad en stoep, maar een stel kutbruggers liepen gewoon ook op het fietspad. Ik bellen, gingen ze pas na een tijdje uit elkaar. Ik was al pissig, dus het werd er niet beter op.
    Ik wilde erdoorheen, maar een andere vriendin ook dus haar trapper kwam tussen mijn spaken terecht. Wij gillen en zo, en al die kutkinderen weer lachen en HAHAHA DIE IS KAPOOOOT. En oh man, ik was zó kwáád! Ik kon ze wel slaan. Was bijna afgestapt, maar mijn vriendin hield me tegen. :'D
    Klinkt misschien stom, maar ik werd er écht boos om. Zo respectloos. :/
    ... en dat was mijn stomme, saaie kut dag.
    Hoe was die van jullie? (joehoe)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    net zo stom, saai en kut.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Enorm klote.
    Ik heb ook zo'n hekel aan brugmuggen die in de héle breedte over het fietspad gaan lopen.


    Me so good.

    Ik kreeg een bal in mijn gezicht tijdens handbal met gym
    Recht. Op. Mijn. Neus.


    Not all those who wander are lost.

    Kinderachtige koters.

    Ik stond 45 minuten te vroeg op omdat ik scheel was, toen ging ik van huis weg en kwam ik erachter dat mijn ipod leeg was. Toen ging ik voor 5 minuten naar school, was ik half 10 weer thuis en ben ik weer gaan slapen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ooh, wat stom van dat meisje, pff! Ik zou die echt in elkaar slaan! Je kon net zo goed dood zijn!
    Mijn dag was neutraal. Neutraler kan niet eigenlijk, x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik krijg spontaan een hekel aan die kinderen.
    Daar kan ik ook echt niet tegen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Iedereens dag was geloof ik kut, ofzo. (cat)
    En van dat soort kinderen heb je echt té veel op onze school. Echt vreselijk irritant.


    wth.

    Hmm, dat is kut ;S
    Mijn dag is helemaal verkloot door één persoon, maar verder was hij denk ik normaal, ofzo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    brugsmurfen zijn soms wel erg irritant(ligt er wel aan welke school)
    en ik ben er zelf 1 8D


    Shoganai i ne~

    Top. Mijn opa heeft uitzaaiingen en ik ben mijn werkstuk voor CKV kwijt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Enorm klote: Ik heb mijn voet gekneusd en hij is ook ontstoken, vette woede aanval gehad en daarboven op nog eens gezeik van zo'n zuster/verpleegster. Ik was/ben gewoon vet agressief op het moment.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ach dat maak ik bijna iedere dag mee als ik naar me werk fiets, mijn werk is precies voor een school :S Sterkte


    What is youre favo scary movie?

    aaaai k heb medelijden met je ;o
    mijn dag was... stressvol. ¬¬


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Das irritant.

    Mijn dag was leuk tot ongeveer tien minuten geleden. Een kennis heeft uitgezaaide kanker...........


    Happy Birthday my Potter!

    Als je het feit dat ik bedreigd ben door mijn ex niet meetelt, heb ik een best redelijke dag gehad.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 21:04 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'