• Zijn er mensen die ook dit jaar examen moeten doen, net als ik? Ik heb superveel problemen met leren: ik kan me er gewoon niet toe zetten!

    Hebben jullie daar ook last van?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    ik nog niet,zit pas in de 2e.
    maar ik wil je veel suc6 wensen:D


    Where words fail, music speaks

    Nope, je moet een manier verzinnen om leren leuk te maken (krul)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb examen en heb nog geen stress. Ik ben ook ruim van te voren begonnen met leren, dus ik ken nu al heel veel (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    @soREAL: Dank je wel ^^

    @Azza: Knap! :O Succes met je examens (ook al zal je het wel halen, denk ik)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik stress nooit, ik zie wel hoe het loopt, ik heb eerlijk ook nog niet goed geleerd =$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    SinCity schreef:
    Nope, je moet een manier verzinnen om leren leuk te maken (krul)

    God, je moest eens weten. Ik ben door al die fucking stress er onderdoor gegaan en nu doe ik het volgend jaar pas.


    SLOAN.

    Ik heb niet echt merkbare stress, maar ben wel een stuk sneller geirriteerd.
    Mijn broertjes moeten maar iets fout doen en ik schreeuw al tegen ze :S


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beetje. Mijn zus heeft een rooster gemaakt en ik probeer me er zo veel mogelijk aan te houden,maar soms lukt dat niet. Verder doe ik het gewoon,denk niet na en zet vooral de computer uit.
    Stressen doe ik een beetje,vooral 's avonds als ik niet kan slapen. Maar gelukkig heb ik mijn boek. Als ik stress ga ik gewoon lezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als ik met geschiedenis ofzo bezig ben kan ik wel even lekker doorwerken, maar ik vergeet altijd dat er nog zo ontzettend veel is dat ik nog moet doen..


    ars moriendi

    Ik moet nog voor 2,5 vak leren. Aardrijkskunde en wiskunde. Plus mijn muziek nog een beetje na kijken maar dat komt als ik het heb wel weer. Ik kan me er ook niet toe zetten. Bedenk gewoon iets leuks dat ik dan kan gaan doen. of ik ga in de zon zitten leren en vooral niet achter je laptop of computer zitten leer je helemaal niets xD Succes btw


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik begin in Juni met de examens :] En ik heb veeeel stress! Maar ik ga op voorhand leren, dus dat komt wel goed (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik heb eindexamen, 5 Havo. Maar ik ben niet echt aan het stressen, ik kijk wel hoe het loopt. Mijn moeder daar in tegen zit wel in de stress voor mij ;D Ze heeft me ook al een drie weken lange computer verbod gegeven --' Succes trouwens!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb nog nooit examenstress gehad.
    Ik moet trouwens eens beginnen met voorbereiden ... :--)

    In België heb je elk jaar examen, dus ik heb al wat ervaring op examenvlak, bij ons starten de examens begin/midden juni (: maar van stress is er nog niet echt sprake


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."