• hey lieve user'tjes

    wat ik wel eens van jullie wil weten is hoe jullie perfecte badboy eruit ziet? van karakter,kleding,uiterlijk,...

    let me know (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Uhm, soort van baggy broek, met onderbroek die er bovenuit steekt. Te groot vest/shirt en blingbling ketting. En nike schoenen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Donkerbruine haren, een heel licht getinte huid en goddelijk knap, natuurlijk. Mooie, niet geëpileerde wenkbrauwen, donker en stoer. Slank maar gespierd, en een zelfverzekerde uitstraling. Kleding een beetje stoer of juist kakkerig, met een zonnbril op zijn borstkas. Karakter: altijd zelfverzekerd, veel lieve woordjes etc.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    pff.. ik denk dat dat iets als Chester Bennington is..


    I live for the applause, you will die for it.

    LENI schreef:
    Uhm, soort van baggy broek, met onderbroek die er bovenuit steekt. Te groot vest/shirt en blingbling ketting. En nike schoenen.

    En tattoeages en misschien ook wat slechte/rotte tanden


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Zoiets als Draco Malfidus (Tom Felton) <3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    precies als de type waar ik altijd op val.

    donker haar, zo'n mooiboy face en zo'n stoere look -kwijl-


    Alleen maar tranen van geluk


    No growth of the heart is ever a waste

    (bloos)(heart2)(bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hmm ik zal straks als ik op mijn eigen laptop zit een foto uplouden :)
    Ik zit nu op een andere pc en die is nogal traag xD

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 19:23 ]


    What is youre favo scary movie?

    Natuurlijk knap, hij moet een groffe taalgebruik hebben! Goeie kleding smaak hebben. Een oorbelletje. stekeltjes, een tattoe. Een broek die op half zeven staat. Geen hw maakt, spijbelt, altijd meer dan 50 euro op zak. Allen maar emrk leding, de duurste van de duurste. en voor de rest weet ik niet, miss kom ik later wel op meer, fzow...!

    http://data.whicdn.com/images/9023471/normal_001_large.jpg?1303395959
    gewoon klikken (: (ik krijg hem er hier niet op, wat ben ik toch een noob xd)


    Love? No. I prefer cats.


    -Dougie Poynter.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.