• What the fuck is er zo geweldig aan de Starbucks?
    Ja, ze hebben lekkere koffie/chocolademelk/frappuchino's whatever, maar in een andere shop waar ze koffie in bekertjes geven waarmee je rond kan lopen vind ik ook gewoon lekker? (':
    Don't hate me.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik was vorige week in Londen en toen heb ik ook chocolademelk gehad van Starbucks, en ik vond het echt niet bijzonder hoor. Als ik het thuis zelf maak smaakt het beter :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik snap het ook niet helemaal hoor, ze zullen wel hele goed koffie hebben & je ziet ook altijd van die bekende mensen met zo beker lopen daarvan, dus zal ook vooral wel het merk zijn.

    Ik vind Starbucks eigenlijk ook niet echt zo lekker, hoor. Er zit amper smaak in. Mijn mening (:

    Ik vind 't ook niet geweldig. Hun chocomelk is vreselijk en ik lust geen koffie c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Stubby schreef:
    Wat is Starbucks?


    Sometimes it's best not to care.

    Ik snapte het ding ervan ook niet zo heel goed, tot ik de Frappu's proefde!
    Echt lekker seg :Y):Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Starbucks is hemels, de frappuccino's zijn lekker njam, zo vind ge die nergens anders hoor..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb nog nooit Starbucks gehad. Volgens mij zijn die hier niet in de buurt, of ik heb er overheen gekeken :Y)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Zo bijzonder vind ik starbucks ook niet :'D

    ik heb nog nooit in starbucks gedronken, maar ik hoorde dat je daar ook choclade koffie kon krijgen.

    Vooor iedereen die het niet weet: starbucks is een koffie zaak.


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik denk omdat het gewoon een bekend merk is...héél bekend.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Pickwick schreef:
    Mij maakt het ook niet uit, als ik maar koffie krijg 8D


    I´m nothing special.

    Dat is omdat het zo'n beroemd merk is, daarom vind iedereen 'm cool.

    Ik ben nog nooit in een Starbucks geweest, dus geen idee. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Starbucks. It just makes you feel famous :9~ En de koffie is gewoon delicious!


    You move me ......... Kurt