• om lang verhaal kort te maken SING had dus posters van Taylor Swift en Big Time Rush, dus ik gaf me adres aan haar. en toen zijn die posters binnen gekomen. en mijn moeder had ze eerder dan ik. en ik mocht alleen op Q. als ik niet meer iets zomaar deed enzo.
    wel gedaan..
    en nu mag ik geen internet meer (huil)(huil).
    ik ben nu bijna al mijn abos aan het verwijderen omdat ik anders te veel mailtjes krijg..
    ik ga Q zo missen!! hopelijk gaan mijn ouders niet naar mijn mentor mailen dat ik niet meer op internet mag..
    ik mag ook mijn beste Q. vrienden mijn email adres niet geven.. dus degene die ik al in mijn msn lijst heb moet ik verwijderen O.o
    ik ben echt zo verdrietig!!

    sorry voor dit gedoe maar ik ga Q. echt heel erg missen:(:(

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 19:44 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Serieus?!
    Oke, dat vind ik nogal overdreven, maar kon je niet zeggen dat die posters van een vriendin waren ofzo?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Archimedes schreef:
    Serieus?!
    Oke, dat vind ik nogal overdreven, maar kon je niet zeggen dat die posters van een vriendin waren ofzo?


    nee want ze zaten in een envelop.. en al mijn vrienden zie ik op school..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    dat is echt stom, is er geen manier om je ouders toch nog over te halen om op internet te mogen??


    Even a white rose has a black shadow.

    Je kan ze toch gewoon op MSn laten? Alsof je ouders dat zien :S

    Edit; En wat nou als je voor school dingen op moet zoeken?

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 19:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maar, mag je nu nooit meer achter internet? Vast wel toch? Na een tijdje zijn ze vast niet meer boos.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    BigTimeCrush schreef:
    (...)

    nee want ze zaten in een envelop.. en al mijn vrienden zie ik op school..

    Ah oke, heb jij zulke strenge ouders dan?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Pickwick schreef:
    Maar, mag je nu nooit meer achter internet? Vast wel toch? Na een tijdje zijn ze vast niet meer boos.

    nu mag ik niet meer... en mijn ouders gaan vast en zeker erbij zitten als ik mijn mail check

    en ik heb net met iemand overlegd die mijn Q. ww weet.. die gaat voor mij alle hoofdstukkie plaatsen enzo..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Endure schreef:
    Je kan ze toch gewoon op MSn laten? Alsof je ouders dat zien :S

    Edit; En wat nou als je voor school dingen op moet zoeken?


    dat mag wel./.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Seriously, ik had echt mijn vriendschappen niet voor zoiets opgegeven. Als ze jouw mailadres + wachtwoord kennen, dan zou ik een nieuwe aanmaken met jouw vrienden erin. Alsof zij het leuk zouden vinden als iemand hen dwong niet meer met hun vrienden om te gaan. That's fucking insane.
    Ik kan wel begrijpen dat je ouders vinden dat je voorzichtiger met persoonlijke gegevens om moet gaan, maar voor deze straf kan ik heel weinig begrip opbrengen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Archimedes schreef:
    (...)
    Ah oke, heb jij zulke strenge ouders dan?


    wel redelijk.. ze zijn heel erg beschermend.. soms te


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Maar dan kan je toch ook gewoon op internet? :S En je kan al die mensen gewoon in je MSN laten, kun je zeggen dat ze helpen met hw ofzo. Ik zie het probleem niet zo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    C18 schreef:
    Seriously, ik had echt mijn vriendschappen niet voor zoiets opgegeven. Als ze jouw mailadres + wachtwoord kennen, dan zou ik een nieuwe aanmaken met jouw vrienden erin. Alsof zij het leuk zouden vinden als iemand hen dwong niet meer met hun vrienden om te gaan. That's fucking insane.
    Ik kan wel begrijpen dat je ouders vinden dat je voorzichtiger met persoonlijke gegevens om moet gaan, maar voor deze straf kan ik heel weinig begrip opbrengen.


    ga ik denk ik ook doen.. maar dan kan ik niet boven op mijn pc (waar ik nu dus zit) msnen want hier gaat de kabel eruit..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    BigTimeCrush schreef:
    (...)
    nu mag ik niet meer... en mijn ouders gaan vast en zeker erbij zitten als ik mijn mail check

    en ik heb net met iemand overlegd die mijn Q. ww weet.. die gaat voor mij alle hoofdstukkie plaatsen enzo..


    Nouja, ik hoop voor je dat ze snel bijdraaien ;x En je kan mensen op msn een naam geven, dat je ipv hun msn naam, ze zelf een naam geeft. Misschien is dat een optie? Dan geef je ze gewoon allemaal namen van mensen uit je klas.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Nouja, ik hoop voor je dat ze snel bijdraaien ;x En je kan mensen op msn een naam geven, dat je ipv hun msn naam, ze zelf een naam geeft. Misschien is dat een optie? Dan geef je ze gewoon allemaal namen van mensen uit je klas.


    ik heb niet zoveel klasgenoten.. en hun msn heb ik ook dus het is raar als er ineens 2 namen staan ..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb ook zoiets gehad in het verleden. Mijn ouders weten niet eens dat ik nog op Quizlet zit.


    Caution first, always.