• Ik ben begonnen aan mijn levenswerk.
    Ik ga een boek schrijven
    Het grootste deel zal ik onder de les schrijven, maar ja
    Mijn verhaal gaat over het volgende
    Als de 17jarige Aisha overlijdt aan anorexia krijgt haar beste vriendin haar dagboek. In het dagboek heeft Aisha alles beschreven. Van de eerste dag dat ze begon met lijnen tot de laatste dagen van haar leven. Tijdens het leven begin ook de vriendin te lijnen. Hoe loopt dit af?
    Lijkt jullie het interesant omzoiets te lezen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mmmh..lijkt me echt leuk. Ik heb er al veel van dit soort boeken gelezen, en vind het best leuk ;)


    I will be.

    Ja. [=

    Nee. Veel te veel boeken gaan over het cliché dat een horde meisjes anorexia krijgt, doodgaat, en dan dat alle vriendinnetjes weer anorexia krijgen, en dan allemaal weer doodgaan, vicieuze cirkel jwz. Anorexia is serieus zo'n onorigineel onderwerp om over te schrijven.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    PRESIDENT schreef:
    Haha, ik zou het niet lezen, sorry. Maar ik lees sowieso meer boeken voor echt volwassenen, zeg maar. (':
    Bovendien doet het me denken aan een ander boek, geen idee welke, maar dat is precies hetzelfde, alleen heeft het meisje geen anorexia maar is ze overleden aan leukemie.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik zou hem wel willen lezen:D


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else