• We mochten kiezen waar we heen gingen op excursie; Florence, Venetië, Berlijn of Fuerte Ventura.
    Ik wou naar de laatste twee maar werd ondanks mijn motivatiebrief niet toegelaten bij die excursies. Die plekken zaten vol, er kon niemand meer bij de 16 die naar Fuerte Ventura gingen of de tien die naar Duitsland mochten. Oké, dat viel wel te verwachten; Berlijn had weinig plaatsen en de Canarische eilanden plus elke dag strand wou iedereen wel.
    Na lang smeken gebeurde er niets, voor mij, een meisje dat twee dagen eerder aan het zeuren was mocht mee naar Berlijn. Pech voor mij, dan maar naar Florance (waar ik al te vaak geweest was lees 8 keer) want alles liever dan van Venetië naar Bologna (300 km) fietsen. Achter mijn rug om zijn er uiteindelijk 14 mensen bij Berlijn geplaatst.
    Afijn, er gaan altijd nog vrienden mee en we zouden 1 dag strand hebben.

    Vandaag bleek anders. Het beloofde chille strand is een middagje haven Pisa (waar dus kiezels liggen en het riool op uitkomt en ik niet eens mag zwemmen van mijn moederxD)We gaan dus 24 uur in de bus zitten omdat we een gigantische omweg naar Florance gaan nemen. De middag van aankomst gaan we gelijk Florance in, gebouwen beklimmen enzo.
    Elke volgende dag is het om 7 uur opstaan en pas om 21.00 zijn we terug op de camping (wat dus inhoud dat ik de slaapachterstand van de bus onmogelijk kan inhalen). Dinsdag staan we extra vroeg op voor Sienna, waar ik nog maar 2 keer geweest ben (dat is dus 1/10 van hoevaak ik de scheve toren van pisa gezien heb, waar we ook heen gaan)...
    Ik had gewoon behoefte om hierover te zeuren(A) Ik baal hier namelijk echt van.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik ga lekker wel naar Berlijn over twee weekjes (cat)


    Life is hard and then we die

    je wilde naar berlijn toe snap ik mooie stad

    ga je missen die week


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ga lekker wel naar Berlijn over twee weekjes (cat)

    Jaloers:X


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik ben vorige week in Berlijn geweest en dat was echt super! Echt zo jammer dat je er niet heen mag :/


    dream, dare, fly!

    Ik ga lekker niet op werkweek (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Persoonlijk zou ik heel graag naar Florence willen, maar ik begrijp waarom jij er liever niet heen wilt omdat je er al zo vaak bent geweest.
    Echt jammer voor je en heel lullig dat andere mensen wel werden over geplaatst =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Florence is echt een prachtige stad (:
    Oké, lees nu pas dat je er al geweest bent. Kan je dat niet zeggen? Of wisselen met iemand?
    Maar het is rot dat je niet naar kan naar waar je wilde.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 22:11 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Florence is echt een prachtige stad (:
    Oké, lees nu pas dat je er al geweest bent. Kan je dat niet zeggen? Of wisselen met iemand?
    Maar het is rot dat je niet naar kan naar waar je wilde.

    Helaas, het kan niet meer... niemand wil ook wisselen, Florence is de grootste groep, iedereen die er heen wilt mocht erbij:(
    ps. Toscane is idd mooi maar ik had liever wat meer vrijheid gehad, Berlijners mogen stappen, wij niet.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 22:14 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik zou mezelf ziek maken. Like, na 1x heb ik het wel ergens gezien, laat staan ácht XD En als ik niet slaap word ik dodelijk :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    -geen idee waar Florance ligt-
    ik snap dat je baalt..

    Ik ben volgende week op vakantie in Rome. Wat ik wel leuk vind omdat ik er nog niet ben geweest (;

    toch veel plezier in Florance.


    Me so good.

    Florence is ook een mooie stad.
    Berlijn vond ik persoonlijk tegenvallen, het is een mooie stad maar ik had er meer van verwacht.
    Veel plezier!

    Maak gewoon lol, dan boeit t niet meer waar je zit (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Balen, helemaal als je die dingen al zo vaak gezien hebt. Maar Florence is wel leuk, ik ben er zelf ook geweest met werkweek (Toscane).


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg