• In de Hitkrant was/is er zo'n wedstrijd voor verhalen schrijven, Nu had ik een verhaal ingestuurd maar heb de Hitkrant al een twee weken ofzo niet gekocht en weet ik dus niet wie er toen met hun verhaal instonden en of ik zelf dat misschien wel was. Dus ik vroeg mij af of mensen hier toevallig de Hitkrant lezen en of zij de namen hebben van de schrijvers? Alvast bedankt!

    Logisch, je stuurt iets in voor een wedstrijd, maar je koopt daarna niet meer de Hitkrant om te kijken of je erin staat.
    Als je er in had gestaan hadden ze vast en zeker contact met je opgenomen, tenminste daar gok ik op want dat is normaal. Verder lees ik de Hitkrant niet, dus geen idee of je erin stond.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom koop je hem niet als je iets instuurt? Ik zou hem dan juist wel kopen. Ik heb trouwens nooit de hitkrant gekocht, want bij ons was de Joepie meer in.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 21:35 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heb je geen abo dan ??
    Dan krijg je hem elke week in de bus :p

    Ik denk dat je wel een bericht van de Hitkrant zelf had gehad dan, toch? Hoewel ze ook geen bericht sturen als ze je vraag beantwoorden in het magazine, dus ik weet het eigenlijk niet. Maar ik lees al een tijdje de Hitkrant niet meer.


    Chaos is a ladder.