• Ik heb dus op mijn muur een lege plek D:
    Dus ik vroeg zo aan mijn moeder of ik daar wat mocht schilderen. Dat mag dus. Maar nu weet ik niet wat :'D

    Dus, weet iemand iets?
    Plaatje? :3
    Niet té moeilijk graag x'D
    (bloos)

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Lukt niet. -.-

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:34 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Of deze! Die vind ik motherfucking awesome en sterk!

    [img]http://4.bp.blogspot.com/_Ue-Mru3Alrk/TLS4GKxDiZI/AAAAAAAAAJI/Zwyf2hfwWV4/s1600/17banksyES_468x606.jpg/img]


    je img faalt x'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    SING schreef:
    (...)

    je img faalt x'D


    En hij doet t niet D:
    En ik quote mezelf xd

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:35 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.



    Zo wel? Ja! :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:35 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:



    Die vind ik echt heel mooi ;O
    Ik onthou m.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Of weet iemand misschien iets met muziek *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    kan je noten lezen?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Music is your only friend,
    Until the very end
    - Jim Morrison (geloof ik..)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    gekkeNOOTJE schreef:
    kan je noten lezen?


    Alleen met gitaar en piano een beetje :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    SING schreef:
    (...)

    Alleen met gitaar en piano een beetje :3


    hmmm jammer anders kon je zelf een eigen nmmr schrijven en dan de noten op de muur schilderen :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doe je eigen naam in graffiti letters!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    gekkeNOOTJE schreef:
    (...)

    hmmm jammer anders kon je zelf een eigen nmmr schrijven en dan de noten op de muur schilderen :'D


    Dat is een goed idee O.O
    ik ben alleen slecht in liedjes componeren :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    LENI schreef:
    Doe je eigen naam in graffiti letters!

    Dat vind ik ook een leuk idee. Maar ergens vind ik t ook eigendunkerig staan :'D
    En ik heb liever iets waar een betekenis achter zit dan mn naam :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Heeft iemand anders een plaatje? =3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.