• Ik moest mijn kamer stofzuigen en omdat mijn kat er woont moet ik ook de kattenharen uit mijn tapijt zien te krijgen. Dat doe ik door mijn hand nat te mkaen, over het tapijt te gaan en dan te stofzuigen. Maar ik zette perongeluk de stofzuigerslang in het water. Wat dus niet slim was. Ik gelijk de slang eruit en openmaken begon de stofuiger opeens een heel gek geluid te maken en te roken. Dus ik trok de stekker eruit en heb mijn vader geroepen samen hebben we het droog gemaat, maar hij doet het niet echt. Ik was echt bang, straks was de stofzuiger in de fik gevlogen en was ik dood geweest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik dacht even toen ik het begin las dat je de kat had opgezogen x)

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 13:16 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    Ik dacht even toen ik het begin las dat je de kat had opgezogen x)

    Nee, mijn moeder heeft een keer de kat gestofzuigt omdat ze veel klitten had, dus sinds die tijd blijft ze uit mijn kamer als ik stofzuig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FreeMe schreef:
    (...)
    Nee, mijn moeder heeft een keer de kat gestofzuigt omdat ze veel klitten had, dus sinds die tijd blijft ze uit mijn kamer als ik stofzuig


    kan je klitten er uit zuigen dan? o.o die moet ik onthouden voor mijn hondje o.o


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    kan je klitten er uit zuigen dan? o.o die moet ik onthouden voor mijn hondje o.o

    Ja, doet mijn moeder ook bij de hond


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FreeMe schreef:
    (...)
    Ja, doet mijn moeder ook bij de hond


    dat kan alleen als je hond verhaart of niet? x) denk niet dat dat gaat werken bij mijn hondje xD


    Ligt and Darkness are both very different..