• Twee jongens uit mijn klas, A & B, hebben een paar maanden geleden een hyves aangemaakt. Ze deden alsof ze een jongetje van 11 waren - C- en ging dan allerlei mensen lastig vallen. Dat was opzich nog wel grappig.

    Maar nu hebben ze nog een acoount aangemaakt, en dat is een hele knappe jonge -D- en ze voegden me toe en ik dacht, wat een knappe jongen, maar die ken ik ergens van.
    Dus ik kijk bij de andere foto's en dan zie ik ineens dat ze een model hebben gebruikt die ik al eens eerder heb gezien.
    Ik dacht meteen, A&B weer!

    Dus ik kijken op de hyves van C, en ja hoor! In de www van dat profiel staat iets heel grappigs, en staat ineens dat die een broer heeft.. Raad maar wie die broer is, D!
    Ze hebben dus 2 profielen aangemaakt die broers zijn.

    Gelukkig had ik ze op tijd door xd
    Ik ga nu al mijn vriendinnen enzo waarschuwen, want misschien valt een vvan hen wel voor die jongen xd

    -rare uitleg ik weet het-
    Hebben jullie ook zo'n mensen die een nep account ergens aanmaken en zich dan anders voordoen?
    ;l


    Me so good.

    dat is echt leveloos wat die jongens doen
    ja ik ben ook wel eens bedrogen op internet -,-
    a few times
    those people suck


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oeeh hyves is toch wel eng! Ik werd lastig gevallen door een pedo :/


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nein.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Depulso schreef:
    Oeeh hyves is toch wel eng! Ik werd lastig gevallen door een pedo :/

    Ik door een 'meisje'.
    >.<


    Me so good.

    Oh, het is maar goed dat je ze door had..
    En ja, ik denk het. Ik vermoed dat mijn ex op een spel een account aan heeft gemaakt en zo contact met me zocht. Maar dat ontkende diegene dus meteen (goh, zou ik ook doen.)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    StillBored schreef:
    dat is echt leveloos wat die jongens doen
    ja ik ben ook wel eens bedrogen op internet -,-
    a few times
    those people suck

    Op het profiel van D staat dat hij een vriendin heeft, en ik weet niet zeker of ze die nu hebben verzonnen, want die vriendin heeft ook hyves. ;l


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik door een 'meisje'.
    >.<

    oeeh freaky! o.O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik weet btw niet zéker of zij het zijn, aangezien die 'D' al een hele lange tijd lid is van hyves ;s

    In ieder geval weet ik dat 'D' niet echt kan bestaan..
    Want die foto was van een model ;s


    Me so good.

    dat is echt levenloos!1
    en jah ik heb wel zo iets meegemaakt1
    Mijn vrinedin ging eens een nep accoutn makne en deed alsof ze een leuek boy was en gin gmet mij flirten. maar ik had toen mijnhyves van toen verwijderd en heb gelijk een neiue aangemaakt en heb 3 maande ruzzie met haar gehad!

    Zo net probeerde ik nog een meisje op netlog duidelijk te maken dat het gewoon idioot is om een fake acount als lief aan te maken. Ze gebruikte dan ook fotos van Jeydon Wale --'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.