• Wij, Aliens, wonnen de OMA award voor beste fans..

    dit is het bedanktfilmpje van Bill en Tom. En watch Bill's baard ^^
    Klik

    Ik vind 'm zoooo sexy! MIAUW :Y):9~:9~

    En niet-fans hoeven niet te reageren.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 15:02 ]


    I changed.

    PUKKELxDING schreef:
    Heeeee, nu lijkt ie op Joe!

    En weet je dat dat is wat ik ook dacht?
    sorryvoorhetdubbelposten


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    AHAHAHAHAHAHAH oké, het ziet er nou niet bepaald slecht uit, maar toch wennen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ZeroGravity schreef:
    Ja, dit zag ik al in het offtopic op Fanfic. En zoals ik toen ook al zei, het punt is gekomen waarop iemand Bill met een knots op zijn achterhoofd moet slaan. Seriously, ik kan dit niet meer leuk vinden.


    Er heeft ook niemand gezegd dat je verplicht bent fan te zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vindt het wel leuk staan:9~

    ben niet eens een fan 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hingucker schreef:
    (...)

    Er heeft ook niemand gezegd dat je verplicht bent fan te zijn.

    Nee, dat zeg ik ook niet. En ik bedoel het heus niet gemeen tegenover andere fans óf Bill, het was meer een grapje. En nee, ik vind het niet leuk, dat is waar, en omdat ik me nooit zoveel met Bill heb bemoeid zal ik hem het beste gewoon opnieuw met rust laten en genieten van de muziek. Maar gewoon omdat ze al zoveel zijn veranderd vind ik het niet leuk om hem nu ook nog met een baard te zien.
    Ik weet niet goed hoe ik het best kan verwoorden wat ik precies bedoel, maar sorry als je je beledigd voelt of wat dan ook.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ARobben schreef:
    hij ziet ver uit als een duitse jodelaar :'D

    Beter dan eerst :P

    Omg, nu moet ik hem wel ontvoeren .__."


    "Don't look back, you're not going that way."

    ZeroGravity schreef:
    (...)
    Nee, dat zeg ik ook niet. En ik bedoel het heus niet gemeen tegenover andere fans óf Bill, het was meer een grapje. En nee, ik vind het niet leuk, dat is waar, en omdat ik me nooit zoveel met Bill heb bemoeid zal ik hem het beste gewoon opnieuw met rust laten en genieten van de muziek. Maar gewoon omdat ze al zoveel zijn veranderd vind ik het niet leuk om hem nu ook nog met een baard te zien.
    Ik weet niet goed hoe ik het best kan verwoorden wat ik precies bedoel, maar sorry als je je beledigd voelt of wat dan ook.


    Ik voelde me niet beledigd of wat dan ook. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    BR0WNIE schreef:
    AHAHAHHAHAAHHAHAA! Hij vond zeker dat te veel mensen dachten dat ie een vrouw was. (cat)

    whahaha lol


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Kuyt schreef:
    Ohnee toch.. :')


    Time is like rain dripping through the hands

    Quixotic schreef:
    Oke, hij ziet er best wel sexy uit. :9~


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik ben geen fan, maar ik wou hem eigelijk echt wel met baard zien, en hij ziet er goed uit. en hij klinkt ook beter dan ik me herinner!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ik voelde me niet beledigd of wat dan ook. (:

    Hmn, nouja. Ik hoop dat je mijn punt een beetje snapt, ik denk dat ik er ook gewoon uitflapte wat ik dacht. En dat was dat.
    Laat ik het nu eens op een iets volwassener manier bekijken, want als Bill het zelf wil, dan heb ik er ook niets van te vinden, denk ik. Het wordt alleen ontzettend wennen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik zag het gisteren ook en ik dacht werkelijk dat ik iets kreeg van het lachen!