• De stelling van vandaag luidt:
    Als de MP3's worden verboden op de openbare weg voor fietsers en voetgangers, zouden de radio's in de auto's ook moeten verdwijnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Oneens, omdat die oordopjes in je oren zitten hoor je verder niks. De radio zit verder van je af, je hoort de rest op de weg wel.


    I live for the applause, you will die for it.

    In de auto kan je veel beter opletten en heb je geen oordopjes in. Op de fiets of lopend wel, en dat is gevaarlijker omdat het dichter bij je oor is. Dus, nee, Oneens.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nee.
    Want met oordopjes ben je in principe helemaal afgesloten voor geluiden van buiten en heb je 30% meer kans om een ongeluk te krijgen dan zonder dopjes (:
    Een autoradio sluit je niet af voor andere geluiden (:


    Life is an art, not a science.

    Wat een flauwekul. Oneens dus.


    *~* Proud Luxury *~*

    Oneens

    ik ben het wel eens met diegene boven me :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oneens, want je hoort nog gewoon dingen om je heen als je hem niet te hard hebt staan. Met mp3's is dat niet zo.


    Hope goes lost but never dies.

    Semetal schreef:
    Oneens, omdat die oordopjes in je oren zitten hoor je verder niks. De radio zit verder van je af, je hoort de rest op de weg wel.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Semetal schreef:
    Oneens, omdat die oordopjes in je oren zitten hoor je verder niks. De radio zit verder van je af, je hoort de rest op de weg wel.


    Helemaal mee-eens.


    Aan niets denken is ook denken.

    Semetal schreef:
    Oneens, omdat die oordopjes in je oren zitten hoor je verder niks. De radio zit verder van je af, je hoort de rest op de weg wel.

    Semetal schreef:
    Oneens, omdat die oordopjes in je oren zitten hoor je verder niks. De radio zit verder van je af, je hoort de rest op de weg wel.


    Only losers can act the way you do

    Semetal schreef:
    Oneens, omdat die oordopjes in je oren zitten hoor je verder niks. De radio zit verder van je af, je hoort de rest op de weg wel.


    Keep on smiling

    Waarom zouden de mp3's niet meer mogen?
    Ze zijn net daarvoor uitgevonden!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens met de stelling. Maar ik vind niet dat oordopjes verboden moeten worden. Ik fiets elke dag in totaal 42 km, en ik moet er niet aan denken dat zonder muziek te doen! Als ze zouden zeggen dat je nog 1 oordopje in mag (doe ik al) zou ik er geen probleem mee hebben. Dan hoor je in principe nog steeds alles. Of je gaat helemaal op in je muziek ^^


    I'm not your princess

    Semetal schreef:
    Oneens, omdat die oordopjes in je oren zitten hoor je verder niks. De radio zit verder van je af, je hoort de rest op de weg wel.


    A woman's best make up is her smile