• Voor iedereen die Royal Wedding heeft gekeken , Kate was PRACHTIG ! Wij mochten met onze klas kijken tijdens Engels en ik samen met H waren zowat de enige die echt wisten waarover het ging 0_o Maar even jullie mening over het huwelijk. Wat vonden jullie er van ?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Dushiix schreef:
    (...)
    Inderdaad ^^ Persoonlijk vindt ik Harry knapper dan William:$
    Ja typisch Harry hé , hihi.


    Wat zei hij? IK hoorde wel dat hij een grap zei maar welke? I dont know

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 1:22 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind ze echt schattig samen en Kate was inderdaad echt mooi!


    As travars

    Leek me echt een mooie trouwdag en ik ben echt heel blij voor Kate & William.


    you only live once

    Ik vond het wel cuté, Maar bij de Kerkceremonie verveelden ze zich kapot en die kus was ienieminie


    Firm believer of all that is magic

    Ik vond het een beetje over the top. Ik snap wel dat ze een imago hoog te houden hebben, maar die bruiloft hebben ze wel weer betaald met het geld van het volk...
    Kate zag er wel erg mooi uit ja c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Ik vond het een beetje over the top. Ik snap wel dat ze een imago hoog te houden hebben, maar die bruiloft hebben ze wel weer betaald met het geld van het volk...
    Kate zag er wel erg mooi uit ja c;

    Daar heb je het fout. In Engeland betalen beide kanten zowel de bruid als de bruidegom de bruiloft. Zij halen het geld niet uit belastingen enzovoort.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Quixotic schreef:
    Ik vond het zo schattig en mooi! -wilt nu ook zo'n bruiloft-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb het gezien, ik vond het echt een hele mooie bruiloft. Zij zag er echt prachtig uit!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb het gelukkig opgenomen, want ik was op school.
    En ik vond het ook prachtig! Het was een sprookjeshuwelijk!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Om eerlijk te zijn vond ik de bruiloft van onze Willem-Alexander en Maxima veel mooier.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Iwanna schreef:
    -loopt zwijgend het topic uit-


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    ik heb niet gekeken


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dushiix schreef:
    (...)
    Daar heb je het fout. In Engeland betalen beide kanten zowel de bruid als de bruidegom de bruiloft. Zij halen het geld niet uit belastingen enzovoort.

    Waar denk je dat de koninklijke familie haar geld vandaan haalt? Belastingen, liefje c; Dat en het bedrag dat ze door de jaren heen verkegen hebben door verovering.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ze zag er idd geweldig uit!

    KillJb schreef:
    ik heb niet gekeken


    -