• Voor iedereen die Royal Wedding heeft gekeken , Kate was PRACHTIG ! Wij mochten met onze klas kijken tijdens Engels en ik samen met H waren zowat de enige die echt wisten waarover het ging 0_o Maar even jullie mening over het huwelijk. Wat vonden jullie er van ?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    ik heb mijn vader al meegedeeld dat hij mag beginnen sparen xD


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Niet gekeken, en vind het niet erg ook niet (:


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ILOVELUNA schreef:
    Niet gekeken ):


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik ben het met jou eens:D


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Hm tsja. Ze zag er wel stralend uit en gelukkig en alles. En voor de rest heb ik er niet echt een mening over.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik vond dat er wat meer bloot mocht, naar mijn mening was haar jurk iets te braafjes (oke eigenlijk is dat ook wel redelijk na te gaan). Maar blote schouders vind ik heel mooi, for example this:


    Onder this:

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 11:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zij, haar zus en haar moeder zijn mooie vrouwen. Ze zag er inderdaad heel mooi uit - wil ik ook. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Prongs schreef:
    (...)
    Waar denk je dat de koninklijke familie haar geld vandaan haalt? Belastingen, liefje c; Dat en het bedrag dat ze door de jaren heen verkegen hebben door verovering.

    Maar Katherine moest zelf ook nog een deel van het feest betalen en zij haalt het niet uit belastingen.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Iwanna schreef:
    (...)

    Wat zei hij? IK hoorde wel dat hij een grap zei maar welke? I dont know

    Hij zei 'Wait till you see her youself.'
    en dat tegen die arme william,die helemaal stijf stond van de zenuwen en haar pas wou zien als ze naast hem stond.

    @Prongs
    Ze woudeb het juist soberder houden,voor zo ver dat ging natuurlijk. Ze wouden niet aan de verwachtingen van een echte over de top huwelijk,wat je altijd ziet bij een koninklijk huwelijk,voldoen.
    In vergelijking met Alexander en Maxima was hij ook soberder,kijk maar na die kus.
    Hij is inderdaad wel deels betaalt door het volk,maar ja dat moet wel,aangezien het koningshuis anders niet aan geld komt.
    Gelukkig betaalde de familie van catherine ook een deel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Niet gezien, maar mijn moeder zei dat de bruiloft van Willem Alexander & Maxima mooier was (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat hele huwelijk interesseert mij ook echt geen ruk gewoon haha :'D Niets voor mij.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stiekem vond ik haar zus mooier :$
    Maar Kate is van zichzelf al mooi, daar heeft ze geen jurk voor nodig :)


    Life is hard and then we die

    Kate was inderdaad beeldschoon! Ik vond haar mooier dan Lady Di op haar trouwerij, eigenlijk.


    Here & Now

    ze zag er wel leuk uit...


    I´m nothing special.

    De opmerking van Harry was leuk, maar verder moet zoveel gedoe voor mij helemaal niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.