• Wij zouden lekker naar Griekenland gaan van de meivakantie, maar dat ging nier door omdat mijn broers rolstoel niet vervoerd kon worden, nou ja dan koste het 300 euro extra en omdat hij toch niet wou gaan we niet. Super balen natuurlijk ik had er superveel zin in.
    Gaan we nu in plaats daarvan 2 dagen naar Movie Park Germany
    En ik vind dat zo stom
    Ik kijk nooit films omdat ik liever lees
    I heb een hekel aan Duitsland
    En mijn broer wil dat wel
    Dus nu gaan we in plaats van 10 dagen naar Griekenland 2 dagen naar Movie Park Germany. En ik heb vanaf het begin gezegdt "Daar wil ik abosluut niet heen"
    En nu zijn ze nog boos oo dat ik het niet leuk vind


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Achjoh, je gaat tenminste ergens heen, en daarbij is Movie Park Germany echt heel erg leuk!


    Opgeven is geen optie.

    aah dat is kut :c
    Movie Park is leuk voor 1 dagje.. maar 2 dagen..


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet dat het balen is, maar wees blij dat je tenminste nog ergens heen gaat ;')
    Ik ken genoeg meiden die het hele jaar nergens naar toe gaan omdat hun ouders geen geld hebben.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    misschien komt het er wel een andere keer van, en Movie Park Germany kan best leuk zijn/:


    Expect the unexpected

    Beter dan thuis blijven, toch?


    -

    Aw, dat is wel jammer. Maar probeer er wel iets leuks van te maken, al heb je er misschien geen zin in. Als je alleen maar boos bent omdat je niet naar Griekenland kan verpest je zelf je eigen vakantie, en daar krijg je achteraf nog spijt van. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe UnFair.

    Het lijkt nu of je broer mag bepalen wat je in de vakantie doet.

    Al jou vakantie's gaan niet door!


    Firm believer of all that is magic

    Ik hou ook niet zo van films. Maar ik ben er inderdaad ook geweest & het is zó geweldig. Ik sta met dora op de foto :Y)


    To infinity and beyond •

    Persefoneia schreef:
    Ik weet dat het balen is, maar wees blij dat je tenminste nog ergens heen gaat ;')
    Ik ken genoeg meiden die het hele jaar nergens naar toe gaan omdat hun ouders geen geld hebben.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.