• Because Lize Wants To Now :

    How Was Your Day ?? ^^

    x333


    PoisonTrash on camera

    Kut kut kut. Ik heb een echte SEUT als leerkracht Wiskunde! Serieus, als je haar gezien hebt dan is je dag vol. Ze draagt een UGLY brilletje, heeft té korte broeken altijd aan, is 20 maar gedraagt zich als een wyf van 60 en heeft van die slangschubbenschoenen aan! Uhmm voor de rest was het wel leuk alleen dat we een achterlijk dansje hebben moeten doen. Om het eerstejaar ofzo in te wijde -.-

    ramp! Bio-leraar zag me eten in de klas [metos-drop [A] ] en toen zei die; jah Bo er wordt nie gegeten in de klas.. nou tijdje veder. ik zow keihard! KUT! omdat ik iets liet vallen ofzo of ik deed iets fout weet ut nie eens meer :X hij boos blabla preek dat soort taal nie in de klas --' jah hallo! nou en bij techniek; moesten we een mini kruiwagen make --' nou met een blik-schaar voor rechtshandigen!! :O en ik zo; maar ik ben links --' hij; jah dan moet je maar met rechts knippen heah. nu wil dat ding nie meer in elkaar x_x tis ook nog voo een cijfer!
    maar gelukkig moest ik nie nablijve ofzoow
    en ohjah; een vriendin van mij is bedreigt door gasten die altijd voor school hangen O_o


    when words fail, music speaks.

    omg, ik ben de enige die compleet Happy is xD
    && thanks For Clicking ^^

    x333 ( more reactions ?? )


    PoisonTrash on camera

    happy you x3 maar ik was ook melig vandaag dus daar komt dat van [A]


    when words fail, music speaks.

    Nou de dag viel goed mee, hoewel we vandaag 2 uur wiskunde, 2 uur frans, 2 uur wiskunde en 1 uur Engels hadden xD

    Maar de leerkrachten zijn echt wel Cool

    ik had :

    aardrijkskunde, LO, nederlnds, wiskunde, engels, godsdienst en nog een ander vak x'D


    PoisonTrash on camera

    ik had; aardrijkskunde, economie, nederlands (SO), Bio, Frans en dan 2 uur techniek --'


    when words fail, music speaks.

    ging x3
    had LO en da was geweldig melig O_o
    iedereen in myn team met voetbal had een IEEEEMOOOO bui O_o


    We can only learn to love by loving.

    ging x3
    had LO en da was geweldig melig O_o
    iedereen in myn team met voetbal had een IEEEEMOOOO bui O_o

    stoerr!
    wij moeten zowat alleen maar hardlopen met LO voor de RSG-run van 5 km in october ! :O erg!! :'(


    when words fail, music speaks.

    (...)
    stoerr!
    wij moeten zowat alleen maar hardlopen met LO voor de RSG-run van 5 km in october ! :O erg!! :'(


    O_o arme jij

    ik moest keepen met voetbal x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o arme jij

    ik moest keepen met voetbal x3


    idd :(

    hip! ik ook meestal ze zggn dat ik daar goed in ben... maar ik zit liever middenveld op aanval =D lkkr de jongens onderuit trappen of scouderduwtje (A)


    when words fail, music speaks.

    omg wij moesten zo een race doen --' we hadden twee matten en moesten daar met vier op gaan staan O.o en dan moesten we zo snel mogelijk naar de overkant geraken zonder te grond te raken x3 echt grapiig xS


    PoisonTrash on camera

    wij doen nooit voetbal en we turnen niet met de jongens O.o


    PoisonTrash on camera

    wij doen nooit voetbal en we turnen niet met de jongens O.o


    arme jij! wij "turnen" allen als we binnen gym hbbn in de winter dus, nu nog nie!! maar daar voetballen wij ook wel, of het RSG spel ='] das koewl lkkr hard trappen op de mensjes voor je (A)


    when words fail, music speaks.

    omg wij moesten zo een race doen --' we hadden twee matten en moesten daar met vier op gaan staan O.o en dan moesten we zo snel mogelijk naar de overkant geraken zonder te grond te raken x3 echt grapiig xS

    lol


    when words fail, music speaks.