• Hoi,
    ik zit in het laatste jaar op het havo,dan heb je officieel toch je VMBO diploma?
    Ik moet dat even weten voor een sollicitatie(opleidingsniveau is namelijk vmbo) dus ik dacht ik vraag het hier even na.

    Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je hebt dan al een vmbo diploma.
    Als je 3 havo naar 4 havo gaat, telt je laatste rapport daarvoor zeg maar. Dus als je dan was gestopt en een mbo opleiding was gaan doen, dan had je dat rapport moeten laten zien en dan was dat ook goed. Dus in principe heb je al een vmbo diploma nu ja (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    2Krull4U schreef:
    Ik dacht dat als je Havo 4 gehaald hebt, je dan naar een MBO 4 mag, omdat dat hetzelfde is als een vmbo-tl diploma. Maar ik weet het niet zeker!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jaa, als je Havo doet en je zit in je laatste jaar Havo dan heb je vorig jaar al je Vmbo diploma gehaald.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Na havo3 heb je je vmbo diploma. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, Je moet echt examen gedaan hebben.

    Alvast suc7 voor de examens


    Firm believer of all that is magic

    EstrellaVida schreef:
    Euh? Ik snap je niet.


    I´m nothing special.

    Als je voor die opleiding een VMBO diploma nodig hebt, mag je met een hoger diploma (HAVO, VWO) ook natuurlijk die opleiding doen. Als je dat bedoelt..
    Heb ik ook met de opleiding die ik wil doen. Daar heb je een VMBO-4 diploma voor nodig maar een HAVO en VWO mag ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    Volgens mij is het zo dat als je havo 3 hebt afgerond en naar havo 4 gaat je al officieel een VMBO diploma hebt


    dream, dare, fly!

    Wanneer je overgaat van 3 naar 4 havo heb je als het ware je vmbo. Je mag dan naar MBO-4 (volgens mij was het 4)... Dus nu jij in de examenklas van havo zit heb je sowieso je vmbo.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    2Krull4U schreef:
    Ik dacht dat als je Havo 4 gehaald hebt, je dan naar een MBO 4 mag, omdat dat hetzelfde is als een vmbo-tl diploma. Maar ik weet het niet zeker!


    Jep.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Birthday schreef:
    Ik heb geen idee..


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Je hebt niet het officiele diploma van MAVO natuurlijk, omdat je alleen HAVO hebt gedaan. HAVO is hoger en als je alleen MAVO nodig hebt dan ben je alleen maar beter. (Zo begrijp ik je in ieder geval).

    Je hebt het officiële diploma niet, wel dezelfde vaardigheden gehad qua lesstof.

    ja want je heb een overgangsbewijs van 3naar 4 havo;)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ja, overgang van 3 naar 4 havo, is gelijk aan je VMBO diploma. :)


    Bad decisions make good stories.