• Ja serieus ik zit wat dingen te lezen over mensen die vinden dat Osama bin laden een eerijk proces verdient. Maar wat is de wereld dan scheef, waarom zou hij in godsnaam een eerlijk proces verdienen? De mensen die hij heeft laten vermoorden en heeft vermoord hadden toch ook geen eerlijke kans, waarom zou hij die dan wel verdienen? Ja dat begrijp ik niet, leg me dat maar eens uit dan.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Professor schreef:
    Stiekem worden er wel veel topics over die loser geopend, ghehe.
    Ik vind dat hij in de bak moest, voor de rest van zijn leven. Hij verdient geen eerlijk proces, maar om hem meteen neer te knallen, is super dom. Dan ''lijdt'' hij toch niet zoals de mensen hebben moesten lijden, waarvan hij dat wilde?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dajly schreef:
    (...)

    Welk bewijs hebben ze dat hij erachter zat? Geen.

    Hij is,ohnee was, de leider van Al Qaida. Als Al Qaida die aanslag heeft gepleegd is hij er ook schuldig aan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Komen er nou serieus miljoenen topics over die vent? :W


    -

    HUG schreef:
    (...)
    Hij is,ohnee was, de leider van Al Qaida. Als Al Qaida die aanslag heeft gepleegd is hij er ook schuldig aan.


    Hij is de leider niet eens. Hij is het gezicht van de Al Qaida. Het enige wat hun gedaan hebben is de aanslag opgeeist, meer niet. Als ik een filmpje maak en opstuur dat ik het gedaan heb ben ik toch niet meteen schuldig?


    Don't judge a book on its cover

    raplove schreef:
    (...)

    stel je voor hij spoelt weer op land aan. wat dan?

    Gebeurd vast niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Genius schreef:
    Komen er nou serieus miljoenen topics over die vent? :W

    Nou deze in ieder geval. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    HUG schreef:
    (...)
    Gebeurd vast niet.


    ja...ze hadden hem gwn moeten cremeren en dan hadden ze hem drn maar in de zee gedumpt.

    Dajly schreef:
    (...)

    Hij is de leider niet eens. Hij is het gezicht van de Al Qaida. Het enige wat hun gedaan hebben is de aanslag opgeeist, meer niet. Als ik een filmpje maak en opstuur dat ik het gedaan heb ben ik toch niet meteen schuldig?

    Nou ik zou het niet uitproberen als ik jou was.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Professor schreef:
    Stiekem worden er wel veel topics over die loser geopend, ghehe.
    Ik vind dat hij in de bak moest, voor de rest van zijn leven. Hij verdient geen eerlijk proces, maar om hem meteen neer te knallen, is super dom. Dan ''lijdt'' hij toch niet zoals de mensen hebben moesten lijden, waarvan hij dat wilde?


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Maar serieus, ze hebben hem doodgevonden, wie zegt dat ze hem zelf doodgemaakt hebben?


    Don't judge a book on its cover

    Weet je dat ik me dat ook al heb afgevraagd.
    Maar ik vindt het wel een beetje weird dat ze hem dan in de zee hebben gegooid, maargoed.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dajly schreef:
    (...)

    Hij is de leider niet eens. Hij is het gezicht van de Al Qaida. Het enige wat hun gedaan hebben is de aanslag opgeeist, meer niet. Als ik een filmpje maak en opstuur dat ik het gedaan heb ben ik toch niet meteen schuldig?


    Helaas, tegenwoordig wordt je dan wel opgepakt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dajly schreef:
    Maar serieus, ze hebben hem doodgevonden, wie zegt dat ze hem zelf doodgemaakt hebben?


    dat zeggen hun

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Helaas, tegenwoordig wordt je dan wel opgepakt.


    Ik bedoel alleen te zeggen dat ik dan niet meteen schuldig zou zijn.
    Nee, dan gaan ze alles onderzoeken en krijg ik een proces.


    Don't judge a book on its cover

    Dajly schreef:
    (...)

    Ik bedoel alleen te zeggen dat ik dan niet meteen schuldig zou zijn.
    Nee, dan gaan ze alles onderzoeken en krijg ik een proces.


    Dat klopt, inderdaad. Maar de kans is wel heel groot dat dat proces negatief voor je uitpakt. Eerlijkheid bestaat niet meer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen