• Ja serieus ik zit wat dingen te lezen over mensen die vinden dat Osama bin laden een eerijk proces verdient. Maar wat is de wereld dan scheef, waarom zou hij in godsnaam een eerlijk proces verdienen? De mensen die hij heeft laten vermoorden en heeft vermoord hadden toch ook geen eerlijke kans, waarom zou hij die dan wel verdienen? Ja dat begrijp ik niet, leg me dat maar eens uit dan.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    StJimmy schreef:
    Omdat iedere moordenaar een proces krijg dus waarom hij niet?
    Omdat de VS ook miljoenen heeft vermoord/laten vermoorden. Dus die zouden ook een proces moeten krijgen maar dat krijgen ze niet,maar nee zij zijn de held
    Omdat hij geloofde dat hij goed was,en genoeg met hem
    Omdat wij niet kunnen zeggen wat goed en slecht IS maar wat we goed en slecht VINDEN
    Omdat ik tegen geweld ben.
    Omdat nu de kans op wraak groter is.
    Omdat het een mens is.

    Moet ik door gaan of heb je mijn idee?

    Ik begrijp waarvan je vandaag komt, maar sorry hoor. Als je zoveel mensen koudbloedig vermoord dan vind ik je niet menselijk meer. En hoezo kunnen wij niet zeggen wat goed of slecht is. Is het volgens jou goed om duizende mensen te vermoorden?

    Dajly schreef:
    Alle nazi's kregen ook een eerlijk proces, dus waarom hij niet?
    Hij krijgt geen eerlijk proces omdat ze niet kunnen aantonen wat hij gedaan heeft, ze hebben geen bewijs.

    Dat is niet waar, ze werden óf gelijk vermoord óf levenslang vast gezet, zonder dat ze geïnformeerd werden.
    Maar inderdaad, Osama hoeft van mij geen eerlijk proces te krijgen.


    your eyes are like stars in the night.

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Dat klopt, inderdaad. Maar de kans is wel heel groot dat dat proces negatief voor je uitpakt. Eerlijkheid bestaat niet meer.


    Dan krijg ik hooguit een taakstraf vanwege misleiden ofzo.
    Erlijkheid bestaat inderdaad niet want de VS weet ook wel dat ze een proces misschien niet eens kunnen winnen. Dan is het toch makkelijker om hem dood te schieten.


    Don't judge a book on its cover

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, ze werden óf gelijk vermoord óf levenslang vast gezet, zonder dat ze geïnformeerd werden.
    Maar inderdaad, Osama hoeft van mij geen eerlijk proces te krijgen.


    Niet waar, ik heb hele processen op tv gezien.


    Don't judge a book on its cover

    Dajly schreef:
    (...)

    Dan krijg ik hooguit een taakstraf vanwege misleiden ofzo.
    Erlijkheid bestaat inderdaad niet want de VS weet ook wel dat ze een proces misschien niet eens kunnen winnen. Dan is het toch makkelijker om hem dood te schieten.

    Dat is gewoon slim.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    HUG schreef:
    (...)
    Dat is gewoon slim.


    dus het is slim om iemand door ze kop te schieten?

    Yosemite schreef:
    (...)
    Ik begrijp waarvan je vandaag komt, maar sorry hoor. Als je zoveel mensen koudbloedig vermoord dan vind ik je niet menselijk meer. En hoezo kunnen wij niet zeggen wat goed of slecht is. Is het volgens jou goed om duizende mensen te vermoorden?

    Nee ik vind hem slecht maar hij en zijn aanhangers niet.
    Daarbij VS heeft ook miljoenen vermoord en daar hoor je niks over.

    Nog een goede reden. Wij haten hem om wat hij heeft gedaan,maar wij doen nu wel het zelfde. "zomaar" zonder proces mensen vermoorden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee ik vind hem slecht maar hij en zijn aanhangers niet.
    Daarbij VS heeft ook miljoenen vermoord en daar hoor je niks over.

    Nog een goede reden. Wij haten hem om wat hij heeft gedaan,maar wij doen nu wel het zelfde. "zomaar" zonder proces mensen vermoorden.


    Pff, ik haat niemand. Die Amerikanen zijn een stel hypocriete leipo's.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee ik vind hem slecht maar hij en zijn aanhangers niet.
    Daarbij VS heeft ook miljoenen vermoord en daar hoor je niks over.

    Nog een goede reden. Wij haten hem om wat hij heeft gedaan,maar wij doen nu wel het zelfde. "zomaar" zonder proces mensen vermoorden.

    Je vind hem slecht, maar hem en zijn aanhangers niet? Dat is lekker tegenstrijdig. En ja de VS heeft miljoenen vermoord, maar was dat niet in oorlogen in Irak of Iran enzo? Om mensen te hélpen. En bovendien is dat iets heel anders want we hebben het nu over een leider van misschien wel 1% mensen die de VS heeft. Dat is gewoon een heel ander verhaal.

    En uh hallo? "Zomaar"? Nou sorry hoor, ik denk dat 99% van de hele wereld vind dat hij moest worden afgeknald en daarvan wil waarschijnlijk 98% nog dat hij heel zijn leven werd gemarteld. Die gast was ziek in zijn hoofd.

    Yosemite schreef:
    (...)
    Je vind hem slecht, maar hem en zijn aanhangers niet? Dat is lekker tegenstrijdig. En ja de VS heeft miljoenen vermoord, maar was dat niet in oorlogen in Irak of Iran enzo? Om mensen te hélpen. En bovendien is dat iets heel anders want we hebben het nu over een leider van misschien wel 1% mensen die de VS heeft. Dat is gewoon een heel ander verhaal.

    En uh hallo? "Zomaar"? Nou sorry hoor, ik denk dat 99% van de hele wereld vind dat hij moest worden afgeknald en daarvan wil waarschijnlijk 98% nog dat hij heel zijn leven werd gemarteld. Die gast was ziek in zijn hoofd.

    Nee ik bedoel dat zijn aanhangers en hij hem niet slecht vonden.

    Als we zo zwart/wit blijven kijken houd die oorlog en die aanslagen nooit op. Zwart/wit kijken is het hele probleem en oorzaak van al het slechte in de wereld. En wij doen nu net zo hard mee.

    Ik kan niet zeggen of VS die mensen echt heeft geholpen,onder de oude leiding van die landen was het veel minder gevaarlijk. Je moest zwijgen ja maar de kans dat je omkwam in een aanslag was veel kleiner.
    Het leuke is nog de VS heeft Bin Lade geholpen in zijn strijdt tegen de Russen,al die wapens en bermbommen hebben ze van de VS(of na het ontwerp van de VS)

    Met zomaar bedoel ik zonder proces. Iets wat hij deed en waarom we hem haten,en we nu predies het zelfde doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall