Direct na de dood van Osama Bin Laden staat dit op spele.nl ik verveelde me te pletter
Edit: Hij was niet de liefste persoon op aarde en hij heeft ook erge dingen gedaan !! Maar men weet dit - bij wijzen van spreken- 2 uur en dan beginnen ze grapjes daarover te maken. Iedereen had zo'n soort spelletjes verwacht maar vandaag had ik het niet verwacht
[ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 16:47 ]

. En zoals ik al zei over 'dat iedereen zich dan verlaagd tot zijn gedrag'. Daarmee bedoel ik vooral hoe mensen reageren op een situatie.. de manier hoe vals, vies of gemeen mensen zich uiten zegt vaak hoe ze er van binnen uit zien.. And.. that's not good. Dus, wat ik eigenlijk wil zeggen: De manier hoe mensen er mee omgaan is sowieso kansloos. Of het nu over het feit gaat dat iedereen er weer zo mee bezig is en over een aanslag van drie eeuwen geleden praat (Japan totaal vergetende, wat op dit moment zoveel belangrijker is als een aanslag waar maar ongeveer 2000 man gestorven zijn) of dat er een spelletje over gemaakt is en dat nu weer aan het licht komt.