• Damn you Mother Nature ):
    Ik sterf hier van de buikpijn door die kutongesteldheid. Ibuprofens werken op dit moment niet ofzo, pff. Iemand van jullie met hetzelfde?

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 16:12 ]

    Pak alive feminax,die werken goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja nu niet, maar meestal wel als ik ongesteld ben. Jammer genoeg :')


    Everything is worse without music.

    Niet meer (x
    Een kruik en een bed helpt vaak? En paracetamol?


    Felix

    StJimmy schreef:
    Pak alive feminax,die werken goed.

    Ik heb al ibuprofens op.

    CrazyChicken schreef:
    Niet meer (x
    Een kruik en een bed helpt vaak? En paracetamol?

    Ik lig in bed en onze kruik is kapot, lol. En een paracetamol? Daar moet ik er eerst 50 voor innemen voordat die dingen een beetje beginnen te werken.

    bluelist schreef:
    (...)
    Ik lig in bed en onze kruik is kapot, lol. En een paracetamol? Daar moet ik er eerst 50 voor innemen voordat die dingen een beetje beginnen te werken.


    Een warme fles water helpt ook

    Je moet perdofemina nemen, werkt heel goed!
    En tzal van mij komende week van hetzelfde zijn ;(

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 16:15 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nope, ik heb er helemaal geen last van. Jongens proberen altijd te raden wanneer moeder natuur toeslaat, maar het lukt ze niet omdat ik nooit chagrijnig ben :') Lozers haha.
    Pedofemina werkt goed zegt mijn moeder (:


    Olive

    Ik kon vroeger de eerste dag niet rechtoplopen van de pijn. Neem je de pil? Dat hielp mij wel van de pijn van.

    Lieve Authors, het is Perrrrrdofemina, pedofemina lijkt me iets heel anders :p.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ik had hetzelfde probleem. Begon op een bepaald punt te hyperventileren van de pijn, voelde me vreselijk en leek op school net een dooie. Op een geef moment zo erg dat mijn moeder me elke keer op moest halen omdat ik gewoon doodziek was. Toen naar de huisarts gegaan, die stelde pijnstillers voor. Heb ik niet gedaan, ibuprofen moest ik een uur van tevoren innemen en dan was het na een uur al weer aardig uitgewerkt. Ik had geen zin om me vol te proppen met medicijnen en heb gekozen voor de pil. Werkt ontzettend goed, heb nauwelijks pijn meer, kan alles weer doen. Vermindert ook puistjes, das mooi meegenomen ;) is heel handig, gewoon rond een bepaald tijdstip innemen, en je kan het nog uitstellen wanneer je ongesteld word ook. voor mij was het ideaal
    pff, das een heel stuk typen >.<
    Succes!(Y)


    Who needs love when there is chocolate

    Ik had er vanochtend effe last van maar nu niet meer. :'D
    Nog veel succes


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha, ik weet het :O Stomste tijd van de maand! Veel chocola eten (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb nooit pijn als ik ze heb (nerd)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Linyola schreef:
    Ja nu niet, maar meestal wel als ik ongesteld ben. Jammer genoeg :')


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    I lost the game
    Eet chocolade en ga pitten. xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Nope, heb nooit last van mijn maandelijkse periode.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.