• -

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 22:03 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    dat lijkt me echt een SUPER leuk verhaal(flower)
    let me know voor de rollen + wanneer de Storie online staat.
    (H)


    Believe in yourself, change the world.

    Ik vind het super! Waarschuw me als er rollen ingevuld kunnen worden! ;D


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Holmes schreef:
    Ik vind het super! Waarschuw me als er rollen ingevuld kunnen worden! ;D

    Ja hoor, ik wil je wel waarschuwen, maar ik wacht 't nog wel even af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Altijd doen!


    Kill them with kindness.

    Super leuk idee! Moet je zeker doen!


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Klinkt interessant, moet je sowieso doen ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Anikachan schreef:
    Klinkt interessant, moet je sowieso doen ;)

    DANKUUU MENSEN~!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Boem.
    Rollen graag?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    # Meisje wat later vriendin wordt

    Volledige naam: Samira Valentiné Stryks
    Leeftijd: 19
    Race (dat betekent wat je bent, elf, heks, etc): Elf
    Karakter: Heeft een stoer karakter en durft ieder gevecht aan. Helpt graag andere mensen
    Uiterlijk (photo van een beroemd iemand graag, ik wil meerdere photos kunnen doen):Milan Kunis:


    Waar je goed in bent (zoals boogschieten, hand-to-hand combat, etc): Pijlwerpen, Boogschieten.. enz.
    Waar je slecht in bent (ditto): Bijna niks
    Houdt + Haat: Houdt van nieuwe vrienden
    Haat aan die Huppeltrutjes
    Biography: Is geboren op 18 Juni 1991 in het mooie Plaatsje Washington.
    Ze woonde met haar ouders op het Platteland. Toen ze bij de Rivier ging vissen viel ze in het water en werd meegesleept naar een Groot Groot bos.
    Daar leerde ze dat ze Elf was.
    Crush + uitleg waarom: Marcus Ferima Blon omdat, Hij heel charmant en knap is en iedere keer als Samira bij hem komt krijgt ze een tinteling in haar buik.
    Extra: Heeft een maatje de vogel Rockert


    Firm believer of all that is magic

    Volledige naam: Emily-Rose 'Rose' Shelter
    Leeftijd: 22
    Race: Rose is een Beschermengel.
    Karakter: Rose is een beetje een moederkloek. Ze beschermt haar vrienden,die vaak haar opdrachten zijn,en zal voor hen door het vuur gaan. Ze wil altijd alles weten en zal zich niet laten vangen door een smoesje. Ze is ook heel trots en avontuurlijk aangelegd,nooit zal ze voor gevaar uit de weg gaan. In tegenstelling tot haar soortgenoten,is ze geen geweldloos persoon. Daag haar niet uit,want dan heb je een slag te pakken. Ze is snel,geluidloos en kan verdomd hard slaan. Met gebalde vuist. Ze is ook een beetje een naughty girl,ze houdt ervan te flirten en onenightstands. Ze heeft al vaak een waarschuwing gehad voor haar losse gedrag,maar ze blijft feesten en genieten van haar leven op aarde.
    Uiterlijk:


    (Scarlett Johansson)
    Waar je goed in bent: Rose blinkt uit in man-to-man gevechten. Ze is een martial-arts experte en kan tegen elke bodybuilder op. Is ook goed in het schieten met een eender wel vuurwapen.
    Waar je slecht in bent: Stop haar geen pijl&boog of een zwaard in handen want daar kan ze niks mee aanvangen.
    Houdt + Haat:
    Houden: Feestjes,alcohol,eens een gevecht op tijd en stond,rondhangen met vriendinnen,laag over de bomen vliegen,genieten van het leven in het algemeen
    Haten: Mensen die op haar neerkijken,de winter,een avond met niks interessants op tv,handtastelijke jongens,eenzaamheid,verveling
    Biography: Rose is,zoals alle beschermengelen,de reïncarnatie van een zondig persoon. Hun zielen hebben een tweede kans gekregen als beschermengel. Rose is de reïncarnatie van Roselina Gray,een arm meisje uit het Victoriaanse London dat als prostituee werkte. Ze is vermoord door Jack the Ripper en nu teruggekeerd als beschermengel. Ze woont naast Yasmin en weet van haar verleden af. Ze is niet Yasmin's beschermengel,maar die van een meisje van 12 aan de overkant van de straat. Desalniettemin komt er vaak bij Yasmin over de vloer en zijn ze erg goede vriendinnen.
    Crush + uitleg waarom: Rose flirt erop los met alle knappe jongens die voorbijkomen,gewoon om Daniel Mercury jaloers te maken. Hij is een collega-beschermengel en ze moeten nauw samenwerken aangezien zijn beschermeling de broer is van de hare. Ze wonen samen en hij keurt haar gedrag helemaal niet goed. Ze is smoorverliefd op hem,gewoon omdat hij de enige is die haar ooit heeft afgewezen.
    Extra: Ze heeft,net als alle andere beschermengelen,een tattoo van grote angelwings op haar rug,die bij het uitspreken van het woord 'Morphis' uitgroeien tot echte vleugels


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    jongen waarop ze verliefd word:P
    volledige naam: Damon
    Leeftijd: 25
    Race (dat betekent wat je bent, elf, heks, etc): Vampier
    Karakter: ehm wat voor karakter eigenschappen valt ze op? beetje mysterieus
    Uiterlijk (photo van een beroemd iemand graag, ik wil meerdere photos kunnen doen):


    Waar je goed in bent (zoals boogschieten, hand-to-hand combat, etc): van hier naar daar verplaatsten, dingen naar zich toe roepen
    Waar je slecht in bent (ditto): met mensen opschieten
    Houdt + Haat: zorgzame girls en muziek
    Biography: Damon is een vampier, valt op lieve meisjes, heeft geen ouders meer is in het echt 483 jaar oud
    Crush + uitleg waarom: ehm dat komt denk ik later of niet:$ hih hij word zeg maar verliefd op de hoofdpersonage
    Extra:


    op zijn rug


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    laat je me weten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Volledige naam: Daniel Charles Strycker
    Leeftijd: 22
    Race (dat betekent wat je bent, elf, heks, etc): Mens?
    Karakter: Daniel is een spontane open jongen die met bijna iedereen goed kan op schieten. Hij is handig met zijn handen en kan ook erg goed knopen leggen voor vallen. Verder is hij erg sportief en heeft een goede conditie. Hij is onbevreest en is bereid bijna alles te doen voor zijn geliefden. Behalve deze heldhavtige eigenschappen kan hij ook zwijgzaam en serieus zijn. Daniel kan niet multitasken dus stoor hem niet als hij druk bezig is.
    Uiterlijk (photo van een beroemd iemand graag, ik wil meerdere photos kunnen doen): Alex Pettyfer
    Waar je goed in bent (zoals boogschieten, hand-to-hand combat, etc): Boogschieten en knopen.
    Waar je slecht in bent (ditto): dingen als platen of sporen herkennen.
    Houdt + Haat:
    Haat: Niks doen. Daniel is een actieve jongen en zit niet graag stil.
    Houd: Muziek. Hij speelt zelf klassiek piano maar dat weet niemand van hem.
    Biography: Daniel is opgegroeid in een klein dorpje waar iedereen elkaar kent. Hij werd als die herrieschopper gezien want hij was bijna niet over het hoofd te zien. (possietief dan). Zijn ouders zijn nog steeds gelukkig samen. Zijn vader is advocaat en zijn moeder lerares. Hij kan het beter vinden met zijn
    moeder dan met zijn vader omdat die wilt dat hij net als hij zelf advocaat word. Daniel zelf wilt muzikant worden maar heeft dat nog nooit iemand verteld.
    Crush + uitleg waarom: hoofdpersoon
    Extra: meld je als je hem gebruikt?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 20:49 ]

    Meisje dat haar vriendin wordt.
    Volledige naam: Aubrey Lenah Le fay
    Leeftijd: 19
    Race (dat betekent wat je bent, elf, heks, etc): Heks
    Karakter: Ze is een bijzonder meisje, een heks. Aubrey is vaak alleen met een boek vol met spreuken en oefent ze heel veel. Ze is een heel lief onschuldig meisje, maar voor haar dierbare riskeert ze alles, ook is ze een buitenstaander in alles. Niet goed in sport of al die dingen waar je coordinatie voor nodig hebt.
    Ze voelt zich schuldig als ze per ongeluk met haar krachten iemand pijn doet, omdat ze ze soms niet goed beheerst.

    Uiterlijk (photo van een beroemd iemand graag, ik wil meerdere photos kunnen doen):


    Aubrey heeft donker bruin haar en meestal valt haar pony in haar gezicht. Ze heeft mooie donkere wenkbrauwen en dof groene ogen.
    Haar huid is bruin, met een bronzen gloed. Ze heeft een grote, maar dunne neus.
    Meestal gebruikt ze eyeliner voor haar ogen en mascara.

    Waar je goed in bent (zoals boogschieten, hand-to-hand combat, etc): Ze is goed in de spreuken, die ze leert. Ze kan heel goed dingen met getallen, waar de meeste mensen moeite mee hebben. Ook kan ze oudere heksen oproepen, om hulp te vragen.
    Waar je slecht in bent (ditto): Ze is heel erg onhandig.
    Houdt + Haat: Alleen zijn, lezen, schrijven, spreuken,
    Haat. Mensen die zich overal mee bemoeien of denken dat ze denken dat ze beter zijn, dan iedereen.
    Biography: Toen ze tien was, werd haar verteld dat ze een heks was. Op haar vijftiende was ze klaar met alle heksen inwijdingen.
    Haar moeder is ook een heks, maar haar vader is een machtige tovenaar, waar ze sommige krachten van heeft geerfd.
    Op haar zeventiende besloot ze zich bezig te houden met andere soorten wezens, doordat haar vader ook zo anders was dan zij en haar moeder.
    Ze woonde vroeger ver weg van andere mensen, maar ze ging wel naar school, waar ze geen leuke tijd heeft gehad.
    Crush + uitleg waarom: Haar crush is een probleem, want zij is een heks en hij is een elf. Hij heet Rye.
    Extra: Ze heeft van haar vader geleerd, om de toverstaf te gebruiken, ook al heeft ze die niet nodig.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Klinkt heel leuk vul vanavond een rol in :D