• Mijn vader is echt woedend.. ik snap zelf niet eens waarom.
    mijn moeder vroeg gisterenavond of ik vandaag de vaatwasser leeg wou maken, en in wou ruimen. Ik zei: 'Ja dat wil ik wel doen.' Ik werd wakker vanochtend, en ik ging meteen douche. Daarna ging ik eten enzo, en toen achter de computer want dat doe ik altijd. Komt mijn vader thuis, word 'ie helemaal boos omdat ik het niet opgeruimd heb. Ik wou het op gaan ruimen toen hij weer weg zou gaan, maar daar was hij het niet mee eens. Hij ging zelf opruimen, en toen ik zei van: 'Laat maar staan, dat doe ik zelf wel.' Ging ie helemaal over de rooie. Ik deed schijnbaar nooit een flikker hier in huis, en hij zou me helemaal achterover slaan als ik nog een keer een grote mond zou trekken. Hij zei er nog bij: 'Ken je die kinderlijn gaan bellen.'
    Ik kan elk moment in huilen uit gaan barsten.. het is niet de eerste keer dat m'n vader zoiets zegt.. hij heeft me vaker geslagen. hij is nu weg, en ik wil gewoon weg nu. Ik wil naar m'n vrienden maar hij zei dat ik het huis niet meer uitkom, en dat ik niet meer op de computer mag..
    Bedankt dat jullie dit wilde lezen.. het betekent echt heel veel voor me dat jullie er voor me zijn..

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 11:31 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ahw, arm kind. ):


    -

    Omg, Ik zou naar dat Kindergedoe bellen.
    Dit is niet Normaal.

    M'n vader is wel eens boos maar dan slaat hij me niet.
    Dit is Mishandeling


    Firm believer of all that is magic

    1968 schreef:
    Ahw, arm kind. ):


    There's power in the words you whisper.

    Weet je moeder dit? Anders zou ik het aan haar vertellen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Weet je moeder dit? Anders zou ik het aan haar vertellen.

    Ik belde mijn moeder nou net helemaal overstuur op, ze zou zometeen naar huis komen en met mijn vader gaan praten want dit vond ze niet normaal.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)
    Ik belde mijn moeder nou net helemaal overstuur op, ze zou zometeen naar huis komen en met mijn vader gaan praten want dit vond ze niet normaal.


    MOMMY = A SUPERHERO


    There's power in the words you whisper.

    Mijn pa flipt ook altijd als ik nog niet heb opgeruimt, maar nooit zo heftig als jouw. Mijn pa is een opruimfreak haha.


    SLOAN.

    Prongs schreef:
    Weet je moeder dit? Anders zou ik het aan haar vertellen.


    Kill them with kindness.

    IloveJack schreef:
    Mijn pa flipt ook altijd als ik nog niet heb opgeruimt, maar nooit zo heftig als jouw. Mijn pa is een opruimfreak haha.


    Mijn vader is stoned van de dochterliefde.
    Maar hij maakt wel ruzie met mijn zus, ze zijn allebei fucking eigenwijs en dat botst nogal.


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    (...)

    MOMMY = A SUPERHERO

    Ja echt, ik ben echt blij dat mijn moeder thuiskomt.. ik heb dit al vaker meegemaakt, en elke keer krop ik mijn verdriet weer op en dat komt er nou allemaal uit..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)
    Ja echt, ik ben echt blij dat mijn moeder thuiskomt.. ik heb dit al vaker meegemaakt, en elke keer krop ik mijn verdriet weer op en dat komt er nou allemaal uit..


    Ik krop het ook allemaal op. Veel sterkte, lief. (flower)


    There's power in the words you whisper.

    Sterkte meid!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    GeniusFerb schreef:
    Omg, Ik zou naar dat Kindergedoe bellen.
    Dit is niet Normaal.

    M'n vader is wel eens boos maar dan slaat hij me niet.
    Dit is Mishandeling


    I´m nothing special.