• Heee [:

    Jaaa ik heb nu dus roze haar. Wat al best vervaagd is naar blond, en ik wil het dus ook blond (witblond). Ik heb het vandaag ontkleurd met 12% ( Jaa het is schadelijk en het deed vet erg pijn op mijn hoofd.) En nu is me haar veeel lichter, alleen het roze zit er nog steeds in. Morgen ga ik het nog een keer proberen. Heeft iemand nog tips ofzo van hoe je het snelst blond haar kan krijgen? En ga alsjeblieft niet steeds zeuren van 'Omg weetje hoe slecht dat is voor je haar?' Want JA dat weet ik wel. Maar ik heb nog steeds haar op me kop, en het is nog steeds heerlijk zacht. Dus laat me lekker, en help me gewoon inplaats van te gaan zeuren [:

    Bedankt
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou sowieso een week paar dagen wachten want als je vandaag al heftig ontkleurd hebt en je morgen dat weer gaat doen dan heb je straks misschien geen roze haar meer; maar dan ook gewoon helemaal geen haar. Ik weet dat je dit niet wilt horen, maar oké. ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Helpt citroen niet?
    Ik heb geen idee,ga anders naar de kapper,die weet wel wat.
    Doe wel voorzichtig,ok?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Soundeffect schreef:
    Ik zou sowieso een week paar dagen wachten want als je vandaag al heftig ontkleurd hebt en je morgen dat weer gaat doen dan heb je straks misschien geen roze haar meer; maar dan ook gewoon helemaal geen haar. Ik weet dat je dit niet wilt horen, maar oké. ;D

    Jaaa ik snap wat je bedoelt. Vorige keer bij de kapper voor dat ik het roze kreeg had ik het zwart. Ook dat moesten ze toen ontkleuren omdat ik het roze wou. Ze hebben het 3x ontkleurd achter elkaar aan. En me haar zat er nog steeds op, haha. Een vriendin van mij heeft het ook 3x zelf achter elkaar aan gedaan en ook zij heeft nog haar ;'$ Maar het lijkt mij gewoon beter het morgen weer te proberen. [:


    Sometimes it's best not to care.

    StJimmy schreef:
    Helpt citroen niet?
    Ik heb geen idee,ga anders naar de kapper,die weet wel wat.
    Doe wel voorzichtig,ok?

    Citroen? Noooit van gehoord :x
    Ik ben al een keer naar de kapper geweest, maar die zeuren me te veel aan mijn hoofd, ghehe.


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Citroen? Noooit van gehoord :x
    Ik ben al een keer naar de kapper geweest, maar die zeuren me te veel aan mijn hoofd, ghehe.

    Volgens mij als je citroensap in je haar masseert word het lichter,maar ik weet niet hoe goed dat werkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb 't gewoon bij de kapper laten doen. Maar als je 't echt heel licht blond wilt dan moet dat wel een beetje in stapjes, steeds wat blonder doen, want in 1 keer lukt meestal niet, oh ik zou 't btw niet te vaak achter elkaar doen maar even wachten, want volgens mij kon d'r dan wat fout gaan. (weet niet meer wat, groen haar ofzo? xd)


    “Love is a contradiction.”

    Nuggets schreef:
    Ik heb 't gewoon bij de kapper laten doen. Maar als je 't echt heel licht blond wilt dan moet dat wel een beetje in stapjes, steeds wat blonder doen, want in 1 keer lukt meestal niet, oh ik zou 't btw niet te vaak achter elkaar doen maar even wachten, want volgens mij kon d'r dan wat fout gaan. (weet niet meer wat, groen haar ofzo? xd)


    Jaa i know, en je haar kan uitvallen. Maar met wachten bedoel je dan ook gewoon om de dag ofzo? Of weer na een paar uur? ;'$ Ik ga het sowieso nu niet te lang laten rusten want ik vind het persoonlijk nu echt lelijk x) Ik heb nu : Geel/wit/roze/paars/zwart:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    (...)

    Jaa i know, en je haar kan uitvallen. Maar met wachten bedoel je dan ook gewoon om de dag ofzo? Of weer na een paar uur? ;'$ Ik ga het sowieso nu niet te lang laten rusten want ik vind het persoonlijk nu echt lelijk x) Ik heb nu : Geel/wit/roze/paars/zwart:Y)

    Pfoeh hoe lang je moet wachten weet ik niet. Staat er niks op van die pakjes om je haar te kleuren?


    “Love is a contradiction.”

    Nuggets schreef:
    (...)
    Pfoeh hoe lang je moet wachten weet ik niet. Staat er niks op van die pakjes om je haar te kleuren?

    Neee ;o
    Het is waterstof peroxide gemixt met blondeer spul. Staat voor de rest niet veel op ;o


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou het eens ff een tijdje rustig aan gaan doen met je haar, als ik jou was. Ja, tuurlijk, je haar kan er nog steeds wel opstaan, maar met de status van je haar zal het onder de maat gesteld zijn. Dat merk je nu misschien niet, maar over een paar jaar wel.


    ars moriendi

    In de zon


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kuyt schreef:
    Ik zou het eens ff een tijdje rustig aan gaan doen met je haar, als ik jou was. Ja, tuurlijk, je haar kan er nog steeds wel opstaan, maar met de status van je haar zal het onder de maat gesteld zijn. Dat merk je nu misschien niet, maar over een paar jaar wel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kuyt schreef:
    Ik zou het eens ff een tijdje rustig aan gaan doen met je haar, als ik jou was. Ja, tuurlijk, je haar kan er nog steeds wel opstaan, maar met de status van je haar zal het onder de maat gesteld zijn. Dat merk je nu misschien niet, maar over een paar jaar wel.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Citroensap erin en dan in de zon zitten.


    Food.

    Kapper :Y) heb ik vandaag geblondeerde plukjes in mijn haar :'X bij de kapper gedaan


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor