• Heey
    Ik loop al een hele tijd met een idee in mijn hoofd.Ik zou het proberen uit te leggen.

    Het verhaal gaat over Cate en Jimmy,beide 17 en beide hebben ze niet bepaalt een goede jeugd en leven.
    Cate draagt haar hele leven al een masker van het lief gehoorzaam meisje,maar diep van binnen is ze eigenlijk een rebel,die niets liever wil dan zichzelf zijn.
    Jimmy is een slechte jongen,die alles doet dat God heeft verboden.Maar dan ook echt alles. En daardoor komt hij ook vaker dan eens in de problemen
    Beiden weten ze niet wat ze met hun leven moeten,nu ze bijna volwassen zijn en voelen zich kut. Tot dat hun wegen mekaar kruisen. Langzaam maar zeker verandert hun leven drastisch,dankzij mekaar.

    Ik ben op dit idee gekomen dankzij American Idiot en 21st century breakdown van Green day. Ik heb er ook dingen uit gehaald,zoals namen en bepaalde gebeurtenissen,maar het gaat niet over die cd's.

    Nu mijn vragen aan jullie:
    Doen/niet doen?
    Titel?
    Ideeën voor cover?
    Verder nog tips/ideeën?
    Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ok,dat is duidelijk :'D


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall