• opgelost.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 20:52 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hoe komt een idee tot stand:
    - Ikzelf schrijf dan altijd de scène op die ik in mijn hoofd heb. En dan begin ik gewoon en werk ik naar de scène toe.
    Ik, jij, hij of zij:
    - Ikzelf vind de hij/zij leuker. Het klinkt mysterieuzer.
    Fanfiction of onbekende personen:
    Onbekend, ik vind het zever dat er altijd een celeb in voor komt. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    - inspiratie
    Films, boeken, gebeurtenissen op school/ in het gezin, tv-series, nutteloos dromen op de fiets, muziek, tijdens het studeren ...
    - Hoe komt een idee tot stand
    Meestal raak ik geobsedeerd door gelijk wat (kan van Pokémon tot WOII lopen) en dan begin ik daar personages bij te verzinnen en daarna dingen die die personages zouden kunnen overkomen.
    - Ik,jij,hij of zijIedereen heeft iemand nodig
    Nee emh. Meestal ik of hij/zij. Jij vind ik doodirritant om te lezen/schrijven.
    - Hoofdpersonages
    Mijn hoofdpersonages zijn vaak de personen die ik zelf zou willen zijn. Ze hebben karaktertrekken die ik niet heb, maar die ik wel zou willen. Vaak maak ik ze grappige heethoofden (als het meisjes zijn) of doodkalme koele kikkers als het jongens zijn.

    Ik heb een bloedhékel aan de zogenaamde Mary-sue's, namelijk personages die perfect zijn of waar net alles mis mee is. BV een superknap, slim, grappig, lief meisje wiens enige negatieve karaktertrek is dat ze koppig is, noemt men een Mary-Sue. Of zo'n meisje dat als karakter 'lief maar bitchy' heeft --'
    -Naamkeuzes
    Eh. Ik kijk op Familyberry als ik speciale namen nodig heb. Voor gewonen namen en achternamen kijk ik naar de aftiteling van een film en neem ik wat juist voelt bij mijn personage.
    -Tijden
    Ik weet niet goed wat je hiermee bedoeld
    - Standaard of origineel
    Origineel, lijkt me logisch. Al wil ik een standaard verhaal overwegen als het goed geschreven is.
    - Fanfiction of onbekende personen
    Zolang het geen obsessive fanfiction is (Meisje ontomoet idool, backstage, seks, zwanger, trouwen, scheiden, ziekenhuis, trouwen) kan ik fanfiction over sommige onderwerpen nog wel pruimen. Onbekende personen lees ik ook graag, zolang het maar niet al te dramatisch is, want dan haak ik af.
    -Onderwerpen
    Zolang het geen Twilight, Justin Bieber of Tokio Hotel is, geef ik meestal alles een kans. (Behalve dat seks, drugs en feesten gebeuren, want dat vind ik doodsaai)
    - Realiteit Vs. Fictie Motivatie
    Ik lees liever fantasy als dat is wat je bedoeld. Wegzakken ik een wereld waar het onmogelijke mogelijk is vind ik fantastisch.
    - Samenvattingen
    Ik heb een hekel aal samenvattingen waar een songtekst wordt gebruikt om de story uit te leggen. De Korte inhoud is er net gekomen zodat mensen weten of ze je verhaal willen lezen of niet. Als het een songfic betreft is dat anders natuurlijk. Maar wat ben ik ben een zin als 'Love is this or that' wanneer dat niks met je verhaal te maken heeft?
    -Quizlet.nl (steun en motivatie)
    Op Quizlet kan je steun en motivatie verwachten als je niet belachelijk doet en je aan de regels houdt.
    - Bekende schrijvers
    Hier op Quizlet zijn de bekenste schrijvers volgens mij Insomniac, Loveless en Square.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 19:51 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    inspiratie: Uit media, of dromen.
    Hoe komt een idee tot stand: Mijn dromen of dingen die ik heb gezien iets vervormen.
    Ik,jij,hij of zij: Ik.
    Hoofdpersonages: Vergelijk ik met mezelf.
    Naamkeuzes:Iets wat ik bij het uiterlijk en innerlijk vind passen.
    Tijden: Ik vind verleden tijd het fijnst schrijven.
    Standaard of origineel: Origineel?
    Fanfiction of onbekende personen: Maakt niets uit.
    Onderwerpen: Als het echt goed geschreven is, kan ik alles lezen.
    Realiteit Vs. Fictie Motivatie: Het is allebei leuk.
    Samenvattingen: Gosh, ik snap het niet.
    Quizlet.nl (steun en motivatie): Aardig doen is aardig terug.
    Bekende schrijvers: Nancy, en... ik heb geen idee.


    Food.

    wow ö
    bedankt allemaal!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    inspiratie
    Dingen die gebeuren in en rond mijn leven?
    Hoe komt een idee tot stand
    Verlangen, wat ik zelf wil, gehoord heb, niet wil meemaken. Emoties wegschrijven.
    Ik,jij,hij of zij
    ik
    Hoofdpersonages
    Meisjes eigenlijk altijd
    Naamkeuzes Tijden
    Altijd Engelse namen
    Standaard of origineel
    Origineel
    Fanfiction of onbekende personen
    Beide
    Onderwerpen
    Liefde, muziek, etc.
    Realiteit Vs. Fictie Motivatie
    Realiteit


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.