• Ik las het laatst nog maar eens ergens en ik begrijp het echt niet.
    Zowel in België als in NL zijn holebi's (mensen met een andere geaardheid dus) aanvaard door de wet, maar waarom doen er dan nog zóveel mensen moeilijk over en is er nog steeds een heel groot taboe rond??
    Neem nu bijvoorbeeld mijn moeder. Zij is zoals ik het noem een hypocriete homofoob.
    Ze zegt wel 'It's okay to be gay.', maar zodra het in haar buurt komt, kan ze er niet tegen.
    Ik irriteer me daaraan en wil absoluut weten waarom zoveel mensen zo hypocriet reageren als zij. Want er zijn er meer die zo reageren jammer genoeg.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat heb ik nou echt niet, gays. are. fucking. awesome.

    Sommige mensen kunnen er niet tegen. Ze vinden het raar/vies/eng of weetikveel wat. En ja, we kunnen er niets aan doen.
    Maar holebi's zijn gewone mensen, niets om bang voor te zijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Er zijn wel meer dingen die wettelijk aanvaard zijn, maar waar nog genoeg mensen niks van willen weten. Het is niet zo dat de wet door iedereen een goedkeuring heeft gehad, het gaat er om dat de meerderheid het goedkeurt. Je zult altijd hebben dat een groep mensen ergens tegen zal zijn.

    Mijn ouders zijn net hetzelfde. Maar mijn pa zei overlaatst nog dat hij me liever met een meisje naar huis zag komen dan een jongen x'D Overprotective, much?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Over het algemeen kunnen mannen wel met lesbi's overweg, maar niet met homo's. En vrouwen wel met homo's maar niet met lesbi's.
    Mensen denken al snel dat homo's en lesbi's op iedereen verliefd worden, of ja, op de mensen die daar zo over denken. Dikke shit natuurlijk, maar als iemand daarmee is opgevoed, dat een andere geaardheid slecht is, praat je dat niet zomaar uit zijn/haar hoofd.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 20:15 ]

    mijn moeder zegt altijd dat ze veel liever een holibikind zou hebben dan een kind met een handicap zou hebben. Dat is zo waar.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Yosemite schreef:
    Dat heb ik nou echt niet, gays. are. fucking. awesome.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    De wet is de wet, maar hij kan de mensen niet dwingen iets te voelen of te geloven. Er is inderdaad niets mis mee om holebi te zijn, maar vroeger hing daar een groot taboe rond en was het zo goed als 'verboden'. Hoewel het al veel is geminderd, denk ik dat dat taboe nog bij veel mensen leeft. (


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Seel schreef:
    mijn moeder zegt altijd dat ze veel liever een holebikind zou hebben dan een kind met een handicap zou hebben. Dat is zo waar.


    Ik ben beide. :X


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik kan het wel vinden met jongens die op het zelfde geslacht vallen, maar bij meiden kan ik het gewoon niet opbrengen. Sorry, maar zo ben ik nou eenmaal. Ik vind het geen probleem, dat ze iets met een meisje hebben of zo, maar ik kan er gewoon niet tegen om hun bv; te zien zoenen. Daar kan ik echt niet tegen. Ik vind het best als ze gelukkig zijn met iemand van het zelfde geslacht, zolang ik het zelf maar niet hoef te zien vind ik het best (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb er geen problemen mee.
    Ik vind het soms zelfs handiger, want mijn vriend heeft een heel goede vriendin en ze wouden nog eens iets doen en eerst vond ik het niet leuk, maar toen hij zei dat ze lesbisch is, vond ik het niet meer erg (A)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik snap het ook niet. Twee van mijn beste vriendinnen hebben zich een maand geleden geout en een paar van mijn vriendinnen hadden daar moeite mee in het begin. Dat snap ik niet. Het blijven dezelfde mensen, ik weet nu gewoon dat ze ook op meisjes vallen. En ja, ik voel me raar, gegeneerd als ik ze zie zoenen, maar dat heb ik ook bij een jongen met een meisje. (:


    Never run out of reasons to smile...